shadar_logoth Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Jest to mój pierwszy model człowieka (czyli że nigdy wcześniej nie robiłem, głowy, nóg itp. ;P) Podstawowa siatka robiona w Maxie, następnie w ZBrushu. Na razie sculpting na lvl2. Żeby było lepiej widać rzuciłem screeny z lvl3. Proszę o podpowiedź co nie gra ;) Tylko mi nie pisać o stopach i dłoniach bo to chyba oczywiste że takie nie będą ;P No i łopatki z tyłu też będą inne. Co do nóg... wydaje mi się że są za mało umięśnione, ale jak patrzę po referkach to takie mają być... (no może łydki z tyłu trochę bardziej wypukłe). BTW. Nie za szeroki w barach? ^^
Gość obo Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Ręce za małe... Troche dłuższe powinny chyba byc i grubsze ;)
ferni Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 paluszki za chude, ja chyba troche za długa, uda troszke za chude, łopatki zle wystaja, klata bardziej wypiwta,i brakuje motyli
serratus Napisano 12 Luty 2007 Napisano 12 Luty 2007 Jak na moje oko to uda powinny być trochę szersze i powinny mieć bardziej podkreślone mięśnie, coś mi nie gra z szyją ale nie wiem co :/ Pozdrawiam, charlie
shadar_logoth Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Dzięki wszystkim :) Odrazu zabieram się za poprawę (bo cholera na jutro musze mieć model :/). @obo przedramię będzie grubsze i dłuższe też ;) @ferni o paluszkach pisałem ;) szyja rzeczywiście za długa, a dodatkowo jest źle ułożony mięsien z tyłu :/, gdzie mają być te "motylki" i co to jest? @charlie uda troszkę poprawie, ale pamiętaj że to jest dopiero 2/3lvl sculptingu (dopiero 170k poligonów), na podkreślanie mięśni przyjdzie czas :) Dzięki wszystkim za podpowiedzi!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się