Napisano 12 Luty 200718 l Jest to mój pierwszy model człowieka (czyli że nigdy wcześniej nie robiłem, głowy, nóg itp. ;P) Podstawowa siatka robiona w Maxie, następnie w ZBrushu. Na razie sculpting na lvl2. Żeby było lepiej widać rzuciłem screeny z lvl3. Proszę o podpowiedź co nie gra ;) Tylko mi nie pisać o stopach i dłoniach bo to chyba oczywiste że takie nie będą ;P No i łopatki z tyłu też będą inne. Co do nóg... wydaje mi się że są za mało umięśnione, ale jak patrzę po referkach to takie mają być... (no może łydki z tyłu trochę bardziej wypukłe). BTW. Nie za szeroki w barach? ^^
Napisano 12 Luty 200718 l paluszki za chude, ja chyba troche za długa, uda troszke za chude, łopatki zle wystaja, klata bardziej wypiwta,i brakuje motyli
Napisano 12 Luty 200718 l Jak na moje oko to uda powinny być trochę szersze i powinny mieć bardziej podkreślone mięśnie, coś mi nie gra z szyją ale nie wiem co :/ Pozdrawiam, charlie
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Dzięki wszystkim :) Odrazu zabieram się za poprawę (bo cholera na jutro musze mieć model :/). @obo przedramię będzie grubsze i dłuższe też ;) @ferni o paluszkach pisałem ;) szyja rzeczywiście za długa, a dodatkowo jest źle ułożony mięsien z tyłu :/, gdzie mają być te "motylki" i co to jest? @charlie uda troszkę poprawie, ale pamiętaj że to jest dopiero 2/3lvl sculptingu (dopiero 170k poligonów), na podkreślanie mięśni przyjdzie czas :) Dzięki wszystkim za podpowiedzi!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto