Napisano 14 Luty 200718 l Bawie sie ostatnio animacja i tak zamierzalem sie pobawic morphem. Więc stworzyłem mój obiekt (drzewko kilka galazek, zwykla bryla z meshsmooth) nastepnie skopiowalem go i poskaracalem galazki, zmniejszylem, poprzesowalem. Daje morpha z malego drzewka na duzy i wysztko ok poza jednym - podczas animacji przesowa sie pivot! morph sie robi idealnie tyle ze obiekt podczas animacji sie przesowa. Widac jak w pierwszej klatce pivot jestw samym srodku figury a w ostatniej przesuniety. podczas animacji pivot jest w miejscu ale obiekt sie od niego odsowa. Walczylem z tym na wszelkie sposoby (w time line nie moge znalezc wartosci zeby zmieniac pozycje pivot z klatki na klatke) przez to nie moge na bryle robic zadnych operacji typu obrot (wtedy idzie po okregu) czy size bo sie przesowa obiekt. zmienianie pozycji nie wchodzi w gre, poniewaz musialbym ja ustawiac w 70% klatek zeby obiekt byl prawie w miejscu. jak w ostatniej klatce ustawie go na miejscu to w pierwsze znow sie przesowa. to chyba jakis blad 3ds. walczylem z opcjami pivota, w ustawieniach i nigdzie nic nie reaguje. teraz najlepsze - wzialem moje drzewko, skopiowalem je i nic w nim nie zmieniajac dalem morpha i znow to samo!!! sprawdzalem dokladnie, dla pewnsci ustawilem drzewko w xyz na 0 pivot tak samo, skopiowane drzewko tez bylo w tych samych miejscach tak jak i jego pivot. cokolwiek bym zrobil zawsze sie przesowa. POMOCY!!
Napisano 14 Luty 200718 l Co do "ó", to daj edycje posta i w advanced zmień błąd w tytule. Natomiast co do morpha, to zrób taki myk; wyeksportuj model podstawowy drzewka do *obj, podobnie drzewko zmorphowane. Stwórz nową scenę, daj import obu drzewek i spróbuj jeszcze raz nałożyć morpha. Zobaczymy, co to da. W razie czego pisz, to pomyślimy dalej.
Napisano 14 Luty 200718 l jesli nei mozesz zrobic porzodku korzystajac z hierarchy, to zrob inny obiekt, i atachnij do neigo drzewko a do kopi drugie drzewko i wtedy zadaj morfa :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto