flashmaster Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 czy jest jakis program do zapętlania tekstur?? albo tutej jak zrobic to w PS?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaGuu Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Luxology Imagesynth - http://www.luxology.com/whatismodo/imageSynth.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
troglodyta Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 Możesz też w PS mając jakiś obrazek pod teksture użyć Filter -> other -> offset. Przesunie Ci obrazek po czym złączenia możesz zamaskować np: clonem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 troglodyta - mógłbyś jakoś jaśniej to napisać?? :) Bo mi akurat się coś takiego może przydać... A może tutka być napisał?? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 spróbuj darmowe pluginy resynthesizer http://www.logarithmic.net/pfh/resynthesizer/more albo texturize http://www.manucornet.net/Informatique/Texturize.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Ania -> porównytwałaś te pluginy? bo jakoś mi się wierzyć nie chce żeby to tak świetnie działało jak Imagesynth. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Lis nie znam imagesynth, wiem tyle że jest płatny. A texturize próbowałam i ładnie działał, tylko że się zawieszał niekiedy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Tylko, że to są do GIMP'a... :/ Zna ktoś może jakieś darmowe plug-iny do Photoshopa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
avant.garde Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 patry, "Filter->Other->Offset...". Ta funkcja przesuwa horyzontalnie/wertykalnie obraz o podaną wartość. Przesuwasz w obu wymiarach o połowę obrazu (np. jeśli 400x400, to przesuwasz o 200 i 200). Dalej jak to zrobisz, widzisz doskonale miejsce zetknięcia krawędzi, działasz wtedy tam "Clone Stamp Tool" albo "Healing Brush Tool" (wedle potrzeby) (polecam dobrze zapoznać się z tymi narzędziami, bo są one nieodłączne przy tworzeniu powtarzalnych tekstur). Kiedy już wygładzisz i zespolisz krawędzie, ponownie używasz "Offset" z parametrami ujemnymi by wrócić do stanu pierwotnego (dla przykładu wyżej: -200 i -200). No i gotowe:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now