Napisano 15 Luty 200718 l czy jest jakis program do zapętlania tekstur?? albo tutej jak zrobic to w PS??
Napisano 15 Luty 200718 l Możesz też w PS mając jakiś obrazek pod teksture użyć Filter -> other -> offset. Przesunie Ci obrazek po czym złączenia możesz zamaskować np: clonem.
Napisano 16 Luty 200718 l troglodyta - mógłbyś jakoś jaśniej to napisać?? :) Bo mi akurat się coś takiego może przydać... A może tutka być napisał?? :)
Napisano 16 Luty 200718 l spróbuj darmowe pluginy resynthesizer http://www.logarithmic.net/pfh/resynthesizer/more albo texturize http://www.manucornet.net/Informatique/Texturize.php
Napisano 16 Luty 200718 l Ania -> porównytwałaś te pluginy? bo jakoś mi się wierzyć nie chce żeby to tak świetnie działało jak Imagesynth.
Napisano 16 Luty 200718 l Lis nie znam imagesynth, wiem tyle że jest płatny. A texturize próbowałam i ładnie działał, tylko że się zawieszał niekiedy.
Napisano 16 Luty 200718 l Tylko, że to są do GIMP'a... :/ Zna ktoś może jakieś darmowe plug-iny do Photoshopa??
Napisano 17 Luty 200718 l patry, "Filter->Other->Offset...". Ta funkcja przesuwa horyzontalnie/wertykalnie obraz o podaną wartość. Przesuwasz w obu wymiarach o połowę obrazu (np. jeśli 400x400, to przesuwasz o 200 i 200). Dalej jak to zrobisz, widzisz doskonale miejsce zetknięcia krawędzi, działasz wtedy tam "Clone Stamp Tool" albo "Healing Brush Tool" (wedle potrzeby) (polecam dobrze zapoznać się z tymi narzędziami, bo są one nieodłączne przy tworzeniu powtarzalnych tekstur). Kiedy już wygładzisz i zespolisz krawędzie, ponownie używasz "Offset" z parametrami ujemnymi by wrócić do stanu pierwotnego (dla przykładu wyżej: -200 i -200). No i gotowe:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto