Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ucze sie texturowania w photoshopie, wiec bede pokazywal co tu wykombinowalem:) (trzeba sie nauczyc i znalezc prace;P)

 

Młotek - 27poly, textura 1024x1024:

modelpa1.jpg

model2cg1.jpg

 

pozdro

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza
Napisano

młotek git :), ucz się ucz bo to do wszystkiego klucz, nawet taka prosta sprawa jak ten młotek, tak sobie jezcze patrze , przydałoby się jedank wzmonienie tej ręczki tak aby faktycznie to co jest na niej wypule dawało takie wrazenie mozna by jeszcze nad metalową czesią popracowac ale nie ma totamto rob następne modeliki

Napisano

Młotek - 27poly, textura 1024x1024:

:D Jeśli to wyłącznie w celach treningowych, to ok. Bardzo fajnie wyszedł Ci metal.

Napisano

siekiera to fajny topor Ci wyszedl, ale to tam to nie jest kowadlo...

wiecej-ma teksture ze starciami i przejasnieniami-na kowalde zawsze jest ciemny-bity metal, zawsze zaokraglone brzegi i zupelnie inna bryla...

 

edit-a ten mlotek to od kowalda zabierz-bo to nei jest ani mlotek kowalski ani blacharski tylko stolarski...

Napisano

No wsumie low poly ok, ale czy gameart?

 

np. niewidze potrzeby aby kowadło które w grze potencjalnie będzie miało 100x100 pixeli miało teksture 1024x1024. Powiem tak tekstura jest 16bitowa. więc każdy Texel zajmuje 16bitów pamięci to się równa 2,09megabajtów pamięci na 1 taką teksturkę:). 1 tris ma około 60 bajtów pamięci. Wiec niewiem na czym wolisz oszczędzać:]

 

do takich modeli to teksturke 128*128 daj.

 

Toporek super oksydowany:]

Napisano

Dzieki za komentarze. CO do textury, to bede zmniejszal jak bedzie leciec do jakiejsc gry :) narazie wszystko robie na jakosc:)

 

AK 47 - 379poly, textura 256x256:

Model nie jest poprawnie odzwierciedlony:P

model1uu2.jpg

model2te3.jpg

Gość Marioza
Napisano

przydałoby mu sie cieniowanie w miejscahc łaczen, dałoby to wiecej realizmu, i ogonie na d metalem mozna by jeszcze posiedzec ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności