Wichur Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Ucze sie texturowania w photoshopie, wiec bede pokazywal co tu wykombinowalem:) (trzeba sie nauczyc i znalezc prace;P) Młotek - 27poly, textura 1024x1024: pozdro
Gość Marioza Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 młotek git :), ucz się ucz bo to do wszystkiego klucz, nawet taka prosta sprawa jak ten młotek, tak sobie jezcze patrze , przydałoby się jedank wzmonienie tej ręczki tak aby faktycznie to co jest na niej wypule dawało takie wrazenie mozna by jeszcze nad metalową czesią popracowac ale nie ma totamto rob następne modeliki
Kuba Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Młotek - 27poly, textura 1024x1024: :D Jeśli to wyłącznie w celach treningowych, to ok. Bardzo fajnie wyszedł Ci metal.
nielot007 Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 bardzo fajne!! dalbym tylko bialy troche mocniejszy/wyrazniejszy :)
vv3k70r Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 siekiera to fajny topor Ci wyszedl, ale to tam to nie jest kowadlo... wiecej-ma teksture ze starciami i przejasnieniami-na kowalde zawsze jest ciemny-bity metal, zawsze zaokraglone brzegi i zupelnie inna bryla... edit-a ten mlotek to od kowalda zabierz-bo to nei jest ani mlotek kowalski ani blacharski tylko stolarski...
Cruzh3r Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 No wsumie low poly ok, ale czy gameart? np. niewidze potrzeby aby kowadło które w grze potencjalnie będzie miało 100x100 pixeli miało teksture 1024x1024. Powiem tak tekstura jest 16bitowa. więc każdy Texel zajmuje 16bitów pamięci to się równa 2,09megabajtów pamięci na 1 taką teksturkę:). 1 tris ma około 60 bajtów pamięci. Wiec niewiem na czym wolisz oszczędzać:] do takich modeli to teksturke 128*128 daj. Toporek super oksydowany:]
Tiger Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 świetne modele. Jak ty je modelujesz? rysujesz w line? czy może wstawiasz jeden box z segs np. 1/1/1 i extrude?
Ardeni Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 Spróbuj na następny model dać mniejszą texturę, na razie jest fajnie
Wichur Napisano 18 Luty 2007 Autor Napisano 18 Luty 2007 Dzieki za komentarze. CO do textury, to bede zmniejszal jak bedzie leciec do jakiejsc gry :) narazie wszystko robie na jakosc:) AK 47 - 379poly, textura 256x256: Model nie jest poprawnie odzwierciedlony:P
Gość Marioza Napisano 20 Luty 2007 Napisano 20 Luty 2007 przydałoby mu sie cieniowanie w miejscahc łaczen, dałoby to wiecej realizmu, i ogonie na d metalem mozna by jeszcze posiedzec ;)
ledyr Napisano 21 Luty 2007 Napisano 21 Luty 2007 ogólnie fajnie :D nie no serio fajnie, AK fajnie wyszło reszta w sumie tez :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się