Daniel Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Witam wszystkich. Zacząłem modelowanie Fiata Seicento oto wyniki dotychczasowej pracy... A tak a propo może ktoś ma jakiś pomysł na scene do tego samochodu... wielkie dzięki.
sikham Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 poczatek niezły :) zobaczymy jak dalej pójdzie mam 2 prośby 1 dawaj rendery z właczonym aa 2 najpierw skończ model a potem zaprzątaj sobie głowe scenami :] [piwo]
Daniel Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 sorki mam małe pytanko może mi ktoś powiedzieć gdzie w brazilu włącza się anti-alising...:(
Daniel Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 sorki i dzięki ale już znalazłem :) :) :)
Loozack Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 wygląda gładziutko, aż miło :) ale jak możesz to zrób ostrzejsze krawędzie w miejscach gdzie są szpary i najlepiej pokaż siateczkę :D powodzenia [piwo]
Daniel Napisano 5 Listopad 2003 Autor Napisano 5 Listopad 2003 witatam mały upgrade.Siatkę zamieszczę później. Loozack czy naprawdę te krawędzie są za duże i powinny być bardziej ostre.
beeper Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 podoba mi sie, ladnie, zgrabnie, czysto, tak jak ma byc ;]
Loozack Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 Daniel, nie chodziło mi o to, że są za duże, tylko żebyś zrobił ostrzejsze kanty, ale to jednak była tylko wina tamtego ujęcia, bo na tym wygląda o wiele lepiej :D teraz to jedynie bym się doczepił tego dziwnego zgrubienia idącego od nadkola po wlot w zderzaku :) ale ogólnie modelik mi się podoba, jeszcze raz chwalę za gładkość :)[piwo]
Daniel Napisano 5 Listopad 2003 Autor Napisano 5 Listopad 2003 Loozack to zgrubienie od nadkoła do wlotu to zderzak:)...ale może i masz racje że trochę dziwnie to wygląda zobaczymy co da się z tym zrobić. A tak wogóle to dzięki wszystkim za opinie.
Loozack Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 hehe, no patrz... a ja myślałem, że to koło zapasowe :P:)
Gość AcidBoyXL Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 zapowiada sie niezle, dopracuj troche maske bo o ile sobie przypominam to w okolicach swiatel ma ona lekkie uwypuklenia.. pewien nie jestem ale przypatrz sie. jesli utrzymasz taka dokladnosc to model bedzie 1 klasa pozdro i czekam na wiecej
tomman Napisano 6 Listopad 2003 Napisano 6 Listopad 2003 MOdelik całkiem fajny, samochód nie. Najlepsza scenka dla niego: wypadek, ale taki brutalny.
Bacry Napisano 6 Listopad 2003 Napisano 6 Listopad 2003 E tam wypadek, wrak na śmietniku. Nawet nie będziesz musiał robić wnętrza, wystarczy sama karoseria.
saygon Napisano 7 Listopad 2003 Napisano 7 Listopad 2003 narazie ciezko ocs konkretnego powiedzieć, bo ani nie jestem maniakiem samohodow, ani nie pokazales wiele, ale jak tak patrze na modelowanie to zapowiada sie ladna pracka.
Daniel Napisano 10 Listopad 2003 Autor Napisano 10 Listopad 2003 wypadki, wybuchy, wraki, (max brutal) nie włodzi w rachubę. Ale wielkie dzięki za pomysły może kiedyś je wykorzystam (napewno :):):))
Daniel Napisano 11 Listopad 2003 Autor Napisano 11 Listopad 2003 Witam wszystkich. Niewiele wymodelowałem, ale malutki update zamieszczam, oraz obiecaną wcześniej siatkę.
Dr. eA Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 Originally posted by sikham 2 najpierw skończ model a potem zaprzątaj sobie głowe scenami :] [piwo] Ciekawe podejscie do grafiki:)
Loozack Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 Daniel, chyba ci serwer padł bo nie widzę obrazków :(
Daniel Napisano 12 Listopad 2003 Autor Napisano 12 Listopad 2003 Loozack wiem było coś nie tak ale to u mnie problem z proxy, nie mogłem przez kilka dni połączyć sie wogóle z www.max3d.pl ale już wszystko jest oki bynajmniej u mnie. Pytanko czy widzicie zdjęcia renderów. Jak ktoś może to napiszcie czy tak, czy nie bo będę musiał kombinować ponieważ zależy mi na waszej ocenie....z góry dzięki wszystkim. pozdro.
Loozack Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 już widzę :) muszę ci powiedzieć, że lubisz utrudniać sobie życie :) nie modeluj wszystkich części z jednego obiektu... takie coś nie tylko niepotrzebnie komplikuje ci siatkę, ale również zwiększa ilość face\'ów (i twoich nerwów ;)), a z resztą czy widziałeś, żeby w rzeczywistości auto miało migacz połączony z karoserią ?? oczywiście to się tyczy nie tylko migacza, bo choćby spryskiwacza na masce też... poza tym model sprawia wrażenie zrobionego z plasteliny, to znaczy nie czuję, że jest to blacha... jest taki mięciutki... no jak z plasteliny ;) to chyba przez to, że jest w nim jeszcze sporo nierówności :) no cóż, do roboty :D trzym się [piwo]
Daniel Napisano 13 Listopad 2003 Autor Napisano 13 Listopad 2003 Loozack dzięki ci za to że czynnie uczestniczysz w moim WIP-ie (podziekowania również dla reszty), szanuję twoje zdanie (jak i również zdanie wszystkich tutaj wypowiadających się). Odnośnie migacza i spryskiwacza jest to oddzielny object i nie jest połączony z karoserią, a rowki dookoła nich też znajdują się może to przez ten render tego nie widać i daje wrażenie, że jest wszystko w całości. Korzystam z tutoriala grupy Evermotion gdzie modeluje się oddzielnie wszystkie częsci (i tak to wiesz:)) aha i dlaczego uważasz, że modelik wygląda jak z plasteliny - z czym wiążą sie nierówności (przy nałożeniu lakieru na modelik nie zauważyłem żadanych nierówności i przy renderze też ich nie widzę zabardzo:) pozdro. P.S. Może to wina tych świateł, że wygląda jak z plasteliny, (miałem mały problem z nimi, trochę też mi się nie podobają ale nie wiem za bardzo jak je wymodelować by wyglądało to najbardziej realnie, może ktoś ma jakiś pomysł, z góry dzięki za jakąś pomoc. P.S1. a może to wina tych krawędzi... już sam nie wiem...:(
Loozack Napisano 13 Listopad 2003 Napisano 13 Listopad 2003 a więc modelowałeś nawet rowki pod tymi obiektami ?? :o no to jestem pod wrażeniem, mnie już by się nie chciało :) ale szczerze mówiąc to tych rowków nie zobaczysz nawet na bardzo dużych zbliżeniach (tak myślę :)) więc wydaje mi się, że możesz z nich spokojnie zrezygnować... a to że wygląda jak z plasteliny to już sam powiedziałeś dlaczego :) te rowki są chyba za mało ostre... a nierówności też są :) przyjżyj się dokładnie cieniom na zderzaku, a powinieneś to zauważyć :) trzymaj się [piwo] P.S. będziesz modelował wnętrze świateł ??
javor Napisano 13 Listopad 2003 Napisano 13 Listopad 2003 witam miałem nieszczęście że moja matka posiadała taki zmutowany samochód :) więc troche znam jego kształty dzięki czemu moge ci troche pomóc [piwo] 1. czy robisz go z blueprintów ??? jeśli nie to powinieneś !! są na www.onnovanbraam.com 2. powineneś pościągać sobie sporo fotek tego samochodu i podczas pracy porównywać wygląd 3. ten samochód jest okrągły jak piłka a w twoim modelu jest lekko pozpłaszczany od boków i od przodu (maska ok) 4. co do siatki poniżej to zaznaczyłem ci co najbardziej mnie bije w oczy: -na zielono - górna część błotnika powinna być dużym zaokrągleniem a u ciebie za szybko robi się pionowa -na czerwono - jak już pisaliście światła dziwnie wyglądają chyba dlatego że nie są wystarczająco zaokrąglone -na niebiesko - na masce jest zbyt mocne zagięcie (tam też powinno być okrąglej) wgnieć tą linie lub wysuń tą pniższą bo pród powinien być bardziej okrągły 5. a co do spojlera to się nie będe wypowiadał bo matka nie miała wersji sporting jeśli zechce ci się to wszystko poprawić to model powinien wyglądać lepiej, no i będzie to znaczyło że się łatwo nie poddajesz :) (a to jest ważne w maxie)
Daniel Napisano 13 Listopad 2003 Autor Napisano 13 Listopad 2003 @javor postaram się poprawić to co mi napisałeś (dzięki za wyczerpującą odpowiedz), jutro powinien tu wylądować upgrade z twoimi poprawkami (moimi:)), oraz wnętrze wymodelowanych świateł bo jestem w trakcie ich modelowania, a może coś jesczę wymodeluję:) zobaczymy (odstawię analizę matematyczną oraz fizykę na bok to napewno będzie tego upgrade-a więcej :):):)) jescze raz wielkie dzięki. pozdro... P.S. odpowiedz na pytanko - tak robię go z blueprintów... pozdro.
Daniel Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 witam, miałem mało czasu, ale malutki update jest (poprawki wprowadzone)...
Daniel Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 Mam małe pytanko czy może mi ktoś powiedzieć jak najlepiej zrobić uszczelki (dookoła szyb) ponieważ trochę mi nie wychodzi, a chciałbym żeby to w miarę realnie wyglądało. Z góry dzięki.
javor Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 ja uszczelki robie bawiąc się funkcjami extrude i outline w edit mesh. co do modelu to jeszcze w kilku miejscach przydałoby sie go bardziej zaokrąglić (seicento nie ma nigdzie kantów) i jak dla mnie dziwnie wygląda ta listwa między maską a zderzakiem.
Loozack Napisano 22 Listopad 2003 Napisano 22 Listopad 2003 Daniel, uszczelki najłatwiej zrobić tak... zaznaczasz wszystkie krawędzie szyby naprzykład, klikasz \"create shape from edges\", wybierasz \"linear\", potem wybierasz w splinie grubość, klikasz \"renderable\" i \"show render mesh\", potem zamieniasz go w editable mesh i dajesz na niego meshsmooth taki sam jak na szybę, żeby idealnie pasował :) trzymaj się [piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się