Jump to content

Finished 2D: Play Hard


DaRoZ

Recommended Posts

ilustracja na konkurs graficzny"Play Hard"

pracę robilem z 8-9dni nocami po pare godzin(łącznie koło 40) na rozdzielczosci 3200x2400(konkursowa 1600x1200), wiem ze są nie dociagniecia, i nie wszystko mi sie podoba lecz juz czasu nie bylo a praca musiala zostac jak najszybciej wyslana. czekam na opinie i porady co do dalszych takich duzych prac :)

wacom+ps

pozdrawiam, Darek

 

playhardcc5.jpg

 

p.s. link do pracy w wiekszej rozdzielczosci http://img386.imageshack.us/img386/5554/bitwagw1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Według mnie praca jest bardzo fajna ;)

Hehe... a tak poza tym to troche mi to przypomina prace Omen'a, może przez kolorytyke, tyle że mniej dopieszczone ;P

Link to comment
Share on other sites

jedna z pierwszych tak duzych moich prac:) dzieki za komenty no ale mowie takie teraz tylko bede robil....co do podobienstwa do omena to nie wiem czemu wam sie tak kojarzy;p moze dlatego ze ja tez chcialbym wszystko ukazywac tak realnie :) wkazdym badz razie napewno bede wrzucal kolejne nastepne prace ktore sie cholernie dlugo robi.pzdr

 

p.s. co do dopracowania troche moglo byc wiecej szczegolow ale czas na konkurs sie konczyl i w ostatniej chwili zdazylem ją wyslac.

Link to comment
Share on other sites

heh pisałem ci już to .. ale nie zaszkodzi jeszcze raz :]

 

Fajnie jest tylko namalowany łeb kolesia który się drze .. w sumie kark mu dziwnie schodzi ...

jeszce są fajne momenty w prawtm górnym rogu .. reszta jest po łebkach pojechana .. wszedzie coś nie anatomicznego ... na pierwszym planie ten co ma całą rękę w krwii ma kark nieiłosiernie gruby i nienaturalnie wyglądający pozostałych dwóch .. szkoda słów .. powinni być wypicowani na maxa jeżeli robot na 3 planie jest wypicowany do szczegółu a nie są .. i jeszcze nogi za dugie itd ... maszyna na 3 planie a znaczy jej fragment wypicowana a ludziki pod nią to jakieś plameczki ..

kompozycja zwalona .. ale ja o tym wszystkim DaRoZowi mówiłem ale on nie hcciał słuchać .. hehe ...

to masz babo placek teraz :P

 

no nic powodzenia na konkursie

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Omenowi tez sie kojarzy :P Ale nie ma w tym nic zlego ;)

Poza tym niestety musze sie podpisac pod tym wszystkim co pisze designboot. Dobra rade ci dam DaRoz - zamiast siedziec nad takimi wielkimi pracami na razie skup sie nad poszczegolnymi elementami ktore takie prace tworza. Czyli rob szkice i koncepty postaci az uda ci sie zlapac odpowiednia anatomie, rob koncepty otoczenia az uda cie sie uchwycic w nich przestrzennosc terenu ktory malujesz i wreszcie cwicz kompozycje na szybkich konceptach - gdzie raz dwa mozesz pozmieniac i poprzestawiac rzeczy tak aby lepiej do siebie pasowaly. Bo jak na razie szkoda twojego czasu na takie wielkie rysunki w ktorych az tyle elemntow nie gra.

Prawda jest taka ze przy skomplikowanych pracach wystarczy zepsuc jedna rzecz by calosc byla zle odbierana, a u ciebie niezle namalowana glowa krzyczacego kolesia jest doslownie przytloczona kiepska reszta obrazka.

I wierz mi - ja wiem ze malowanie jednego ludzika, jakiegos kawalka terenu, czy szybkiego konceptu nie jest tak ciekawe i nie daje tyle radochy co malowanie calego pola bitwy, ale jak rysujesz jedna rzecz - latwiej wylapac bledy, poradzic ci co poprawic, na co zwrocic uwage. W przypadku tak wielkeij pracy i tylu beldow... nie wiem za co sie zabrac...

Dlatego radze ci posiedz troche nad mniejszymi prostszymi rysunkami, zrob ich 10 na kazdy jeden duzy ktory chesz popelnic :] Z czasem zauwazysz o ile lepiej ci te wielkie wychodza, o ile szybciej sie je robi i o ile mniej ludziki takie jak ja sie ciebie czepiaja :D

 

Sorry za ostra krytyke ale mysle ze ci sie przyda. Widze ze jest wyobraznia, jest potencjal i jak latwo zauwazyc sypatyzuje z tematyka twoich prac ;) ale warsztatu jeszcze brakuje. Na razie szybciej go wyrobisz czesto cwiczac robienie poszegolnych elementow a nie wielkich skomplikowanych scen batalistycznych

 

Powidzenia ;]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy