Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc :) planuje zrobic cala postac i potem ja zanimowac :) narazie glowa tylko.... to z glowy robie takze jeszczee nie wiem czy bedzie gruby czy chudy czy przypakowany :) zalezy jak mi sie beda edgesy ukladac :) mam nadzieje ze sie wam spodoba :)

 

stworek.jpg

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No no...niezla glowka...jakbym mial sie doczepic to tylko do uszów...popracuj nad nimi...

 

pozdr

Napisano

Bardzo fajny :). Nie podobają mi się jedynie te zmarszczki pod oczami. Są trochę za ostre.

Wydaję mi się, że powinien być to przygarbiony i chudy człowieczek z obwisłym brzuchem.

[soczek]

Napisano

brzucho duze powinno byc i wlesla klata...:) chudy, zgarbiony z duzym brzuchem:)

Napisano
  • Autor

:) ok dzieki za wszystkie wskazowki :) na poczatku mialem go zrobic przypakowanego tluscioszka ale przypakowanie do tej twarzy raczej nie bedzie pasowac wiec macie racje, a brzucho bedzie obowiazkowo :) zobaczymy jak pojdzie bo jeszcze nie modelowalem nigdy calej postaci:) a glowke jeszcze poprawie napewno prosze sie o to nie martwic ;) hehe

 

 

aaaa i pomyslelibyscie na imieniem dla niego ;) ehee

 

Napisano

hmm no super super, tylko uszy do poprawy jak powiedzial wczesniej pablo, pozzatym galki oczne dopasuj bardizej do oczodolow :D.

Napisano

ale przeciez to stworek nie czlowiek to nie jest realne czyli uszy i reszta som ok nie ma nic do zarzucenia :)

Napisano

wiem ze to stworek ale czy usta nie powinny byc troszke wyzej ? wydaje mi sie ze lepiej by to wygladalo

Napisano
  • Autor

No nie wiem sam, zmiany ktore proponujecie zmierzają w strone tego ze bedzie on coraz bardziej ludzki a w sumie wprowadzałem je po to zeby wlasnie tak nie było. oczy, usta, nos i czaszka mi sie podobaja, no a te nieszczesne uszy troche mniej ale powiedzmy ze jeszcze cos z nimi zrobie :)

Napisano

Moje skromne zdanie jest takie: nie zmieniaj nic w ty m co już jest dodaj mu fajną ala Einstein czuprynę ołówek za ucho brudny fartuszek i nazwij go Torsten :D Postać widział bym jako mizernego liliputka, no ale to twój koncept i zrób jak uważasz ;)

Napisano

no wlosy typu moje ostatnie by sie przydaly :D chcialem zrobic potwora a wyszedl czlowiek (total brzydal, stalowe zęby, włosy no comments, oczy ladne, nos i usta takie sobie)

A i nie zmieniaj nic :) bo wsztstko jest ok

Napisano

Ja bym tylko wygładził troszkę zmarszczki. Są zbyt ostre. Powinny być bardziej poddane grawitacji. NIe zwyczajnie odstające od kości tylko lekko opadające. No chyba, że to się będzie działo przy grawitacji zerowej. Czekam na resztę ciała.

P.S. Torsten najbardziej mi się podoba. Biały kitel poplamiony czerownymi plamami :D

Napisano
  • Autor

Torsten dobre :) hehe zmarszczki porawilem juz , update zamieszce jak zrobie juz cale cialo, narazie brakuje rak i nog :) dluga droga jeszcze... dzieki za komentzarze

Napisano

torsten w kitlu poplamionym krwia bedie git:) on ma taki poczciwy ten ryj...:)

pzdr

Napisano

No no. Modelowanie na wysokim poziomie. Osobiscie wyobrazalem sobie go nizszego,to chyba kwestia gustu. W jakiej konwencji chcesz go utrzymac?

Napisano

fajnie, ladny model...tak....

 

(ps, ja go widze w stroju yody (byla literowka drobna [lol2]) ze star wars(nie wiem czemu ale jakos mi sie skojarzylo :D))

 

Napisano

Witam!

Modeling faktycznie swietny. ...tylko ja tez

bym go inaczej widzial - dla mnie powinien

byc taki jak, hmm... yoda! [lol2]

Fajno! Fajno!

Pozdrawiam!

Napisano
Originally posted by Bobby_digital

tylko byscie chwalili a gdzie krytyka ? :D;)

 

ja nie mamc zego (albo sie nie znam :D)

Napisano

Powiem tak...jesli na glwie ma tyle zmarszcezk...to dalczego na ciele tylu nie ma?

 

pozdr

Napisano

A mnie ten dziadek pasuje na byłego boksera...mógłby być z lekkim brzuszkiem, \"ścięgniście\" przypakowany i zgarbiony....w białej podkoszulce...;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności