Gość jarek1984j Napisano 4 Marzec 2007 Napisano 4 Marzec 2007 Generalnie chcę edytować mimikę twarzy za pomocą modyfiakcji Skin, przy czym cała ta twarz ma być przypisana do biped-a za pomocą phisique. W tym celu tworzę jedą twarz która ma przypisaną modyfikację skin. Kopiuję ją jako reference copy. Skopiowaną twarz przypisuję do Biped-a (phisique). Problem pojawia sie po skopiowaniu twarzy (głowy). Dopuki mam scenę otwartą wszystko jest ok. Jak ponownie otworzę tą scenę to pojawia się problem: skopiowana twarz deformuje się tak jakby jej kości (obiekty typu Dummy) zostały przesunięte od tej skopiowanej twarzy do twarzy pierwszej. w efekcie twarz jest taka jak widać na rysunku: kiedyś podobną rzecz robiłem i nie miałem problemu. Może ktoś wie co może byc przyczyną tego problemu. Może robię coś inaczej niż kiedyś. Proszę o pomoc i zgóry dzięki.
SUPER_OkO Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 chcę edytować mimikę twarzy za pomocą modyfiakcji Skin, przy czym cała ta twarz ma być przypisana do biped-a za pomocą phisique. WTKF#$@!!@$@ WAS is DAS!?? Hyh - Polecam starego jak swiat tuta pana Seán Forsyth pt. - Attaching an animatable Head to an animatable Body - znajdziesz go na 3dtotal.com
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się