Napisano 4 Marzec 200718 l Generalnie chcę edytować mimikę twarzy za pomocą modyfiakcji Skin, przy czym cała ta twarz ma być przypisana do biped-a za pomocą phisique. W tym celu tworzę jedą twarz która ma przypisaną modyfikację skin. Kopiuję ją jako reference copy. Skopiowaną twarz przypisuję do Biped-a (phisique). Problem pojawia sie po skopiowaniu twarzy (głowy). Dopuki mam scenę otwartą wszystko jest ok. Jak ponownie otworzę tą scenę to pojawia się problem: skopiowana twarz deformuje się tak jakby jej kości (obiekty typu Dummy) zostały przesunięte od tej skopiowanej twarzy do twarzy pierwszej. w efekcie twarz jest taka jak widać na rysunku: kiedyś podobną rzecz robiłem i nie miałem problemu. Może ktoś wie co może byc przyczyną tego problemu. Może robię coś inaczej niż kiedyś. Proszę o pomoc i zgóry dzięki.
Napisano 6 Marzec 200718 l chcę edytować mimikę twarzy za pomocą modyfiakcji Skin, przy czym cała ta twarz ma być przypisana do biped-a za pomocą phisique. WTKF#$@!!@$@ WAS is DAS!?? Hyh - Polecam starego jak swiat tuta pana Seán Forsyth pt. - Attaching an animatable Head to an animatable Body - znajdziesz go na 3dtotal.com
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto