Jump to content

skin i kopiowanie obiektu - problem


jarek1984j
 Share

Recommended Posts

Generalnie chcę edytować mimikę twarzy za pomocą modyfiakcji Skin, przy czym cała ta twarz ma być przypisana do biped-a za pomocą phisique.

W tym celu tworzę jedą twarz która ma przypisaną modyfikację skin. Kopiuję ją jako reference copy. Skopiowaną twarz przypisuję do Biped-a (phisique).

 

Problem pojawia sie po skopiowaniu twarzy (głowy). Dopuki mam scenę otwartą wszystko jest ok. Jak ponownie otworzę tą scenę to pojawia się problem: skopiowana twarz deformuje się tak jakby jej kości (obiekty typu Dummy) zostały przesunięte od tej skopiowanej twarzy do twarzy pierwszej. w efekcie twarz jest taka jak widać na rysunku:twarz.jpg

 

kiedyś podobną rzecz robiłem i nie miałem problemu.

Może ktoś wie co może byc przyczyną tego problemu.

Może robię coś inaczej niż kiedyś.

 

Proszę o pomoc i zgóry dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy