Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taka sobie morda. Soft - maya, ps, render w metnal rayu. Zrobiłem dwie wersje - w kolorze i w skali szarości. Osobiście mi bardziej odpowiada czarno-biała.

 

 

finiszbwhh7.th.jpg

 

 

finisz2fa0.th.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na początku nie było konceptu.

 

Później stała się światłość. Bóg widząc, że światłość jest dobra, olał cienie...

 

Po czym stworzył Bóg człowieka na swój obraz. W połowie mu się znudziło.

 

Potem Bóg rzekł: «Niechaj się staną tekstury losowo przypisane!» I stało się tak. A Bóg widział, że wszystko, co uczynił, było na odwal się.

  • Like 1
Napisano

Czy ta wykrzywiona gęba ogląda telewizję, że jej się w ślepiach taki ładny prostokąt odbija? ;) No i mam wrażenie, że jest coś nie tak z mapowaniem 'skóry', raz, że jakoś niewyraźnie, a dwa, że wewnątrz gęby pęknięcia są dużo większe, niż na jej zewnętrzu. Może to celowo, ale mi nie pasuje.

Acha, wracając do oczu, to moim zdaniem bardziej pasowałoby tu coś kamiennego, bo teraz wygląda trochę jak jakiś obcy. Ale może to też celowo :)

 

S.

Napisano

Z kamiennymi oczami to próbowałem ale lipnie to wyglądało. A z tymi refleksami - to pomyślałem że np na kulach bilardowych są podobne odbicia. A mapowanie wewnątrz otworu gębowego to celowo, żeby się nie zlewało z resztą mordy.

 

mir123bych - Pan?:) Aż tak staro to się nie czuje :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności