Skocz do zawartości

[Blender] Wypalanie normal mapy


Hynol

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy raz zwracam się z pytaniem do forumowiczów ;). Mianowicie czy istnieje w Blenderze 2.43 opcja wypalenia normal/displacement mapy na podstawie sculptowanego obiektu i następnie jej wykorzystanie z meshem z niższymi subdivaidami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/new-render-features/

masz tam tez przykladowy plik z ustawieniami mapy

 

edit: hmmm, zdaje sie ze to tylko nakladanie mapy.

jezeli nie da sie bezposrednio w blenderze uzyj ati normal mappera

 

edit2: nawet na pewno w 2.43 sie nie da, mozesz uzyc tego http://engineering.soclab.bth.se/tools/177.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności