Hynol Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Pierwszy raz zwracam się z pytaniem do forumowiczów ;). Mianowicie czy istnieje w Blenderze 2.43 opcja wypalenia normal/displacement mapy na podstawie sculptowanego obiektu i następnie jej wykorzystanie z meshem z niższymi subdivaidami?
sanki Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 http://www.blender.org/development/release-logs/blender-243/new-render-features/ masz tam tez przykladowy plik z ustawieniami mapy edit: hmmm, zdaje sie ze to tylko nakladanie mapy. jezeli nie da sie bezposrednio w blenderze uzyj ati normal mappera edit2: nawet na pewno w 2.43 sie nie da, mozesz uzyc tego http://engineering.soclab.bth.se/tools/177.aspx
Hynol Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 Wielkie dzięki - bardzo fajny programik - nie jest to co prawda tak wygodne jak all in 1, ale jak na darmowe oprogramowanie - sweet.
_michal Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=512951&postcount=6 ;)
Rekomendowane odpowiedzi