Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej hej hej to znowu ja ;] tym razem łazienka i znowu mental.

 

bath1fw3.th.jpgbath2ik9.th.jpgbath3zv6.th.jpgbath4hv5.th.jpg

 

każdy render 3.5-4 godziny.

aha pewnie część z was poznaje obrazek na ścianie :P tak tak to tapeta z Macowego OS X

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawy koncept i wykonanie też dobrze;)) podoba mi sie, ostre rendery;)) szkoda że drewno nie wygląda na naturalne, jest jak dla mnie za matowe...a tak to podoba mi sie;P

 

 

Pozdrawiam

Napisano

niezły bajer z tym drewnem. Papieru mi tylko brakuje .. aaaale może za wybredny jestem :) Super renderki .. aż sam zacząłem naukę mentala :)

pozdrawiam

Gość Raffaello
Napisano

widzę że mamy ostatnio modę na łazienki ;-)))

fajny projekt! twój własny?

materiał drewna za bardzo się powtarza ale renderki cool!

pozdro

Napisano

dzięki wszystkim za komentarze.

co do materiałów to arch&design w większości, z lekko pozmienianymi parametrami.

a ustawienia mentala też raczej standardowe. FG ustawione na Medium

co do GI:

max number photons per sample 50000

radiusy 5cm

photonów 2mln

aha no i światło: mrArea omni w oknie zabarwione lekko na żółto

to tyle

Napisano

Proca jest świtna....to drewno mi się bardzo podoba. A render- też kalsa:)...A ja wogóle nie mam czegoś takiego w materiałach jak arch&design:( a poza tym nie mam vreya...gdzie można to zdobyć?:)

Napisano

Mortom no drewno w moim wykonaniu jest prawie zawsze dyskusyjne :P mi szczerze się takie podoba, no ale to jest moje całkowicie subiektywne zdanie ;]

Golum- tak jak Mortom napisał: renderowane w mental rayu, jeżeli wybierzesz MR jako render to pojawią ci sie też materiały Arch&Design.

 

aha zapomniałem napisać wcześniej. Projekt jest mój i bardzo się ciesze, że się podoba bo jestem w tym temacie kompletnym laikiem

Gość spokojny
Napisano

Niby że wszystko fajnie, tyle tylko, że umywalka jest na wysokości muszli klozetowej (zdj. nr. 3).... Coś nie teges...

Napisano

a jeśli moge wrócic do ustawien... jaki masz multiplier w FG i GI? oraz trace depth? a z innej beczki... dlaczego nie uzywacie oswietlenia daylight system? coś z nim nie tak? bo ja robie wlasnie calą chałupę i zamiast wstawiać w kilkanascie okien mr area zrobilem daylighta (sun + sky) ale w sumie nie jestem zadowolony i nie wiem co tu zrobić

dla zainteresowanych:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=39159

patrzcie pod koniec 1 strony

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności