Aef Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 bez przedmowy. . bo pytanie jest nastepujace - po co umieszczac/zakladac temat, gdy jeszcze praktycznie zadno modelowanie nie zostalo wykonane, poza bryla. ano dlatego, ze to jest 'developement', i dopiero jest na etapie szkicu. zreszta niepelnego, zreszta takiego, ktory i mi sie nie podoba, ale ale, i tu sedno tego postu - chcialbym uslyszec wylewna krytyke na temat narazie samego szkicu, moze nie tyle od kwestii technicznej, bo tutaj akurat bledy wychwycic latwo - ale raczej przydatnosci ow, przy modelowaniu. chociaz stwierdzenie ze 'posladki zle usytuowane' bedzie takze na miejscu. . slowo o samej postaci. i ogolnie o tym co chce zrobic. do piatku, do godziny 1600GMT musze wymodelowac, zriggowac, i zanimowac walk cycle wlasnie taka pania. jako ze na modelowaniu sie nie znam absolutnie (EDIT: ok, grubo przesadzone, ale oczywiscie skromnosc zostala wykorzystana odpowiednio) - wszelkie wskazowki mile widziane. pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole - nie mowiac juz o jej rigowaniu. postac jest jedna z bohaterek scenariusza filmu noir, ktorego miejsce akcji toczy sie w Ameryce lat 30'tych. ma byc femme fatale, i ma wykiwac mezczyzn kilku na kase. ale taka delikatna femme fatale bardziej. o. . oczywiscie w miare czasu postac na pewno przejdzie spora metamorfoze, ale narazie musze modelowac na bazie tego co jest - tylko i wylacznie z kwestii czasu. . wszelkie rady mile widziane - czy to w kwestii rysowania, samej postaci, wizerunku, modelowania, co rigowac/co nie, i wreszcie samej animacji - na czym sie skupic, jak to sie widzi. osobiscie mi sie wydajze, ze pewnie jakies wolniejsze, mniejsze ruchy tlowia na osi 'gora-dol", bardziej machanie biodrami, itd. ale glownie narazie skupiamy sie na modelowaniu, rysowaniu, i wszystkim co z tym zwiazane. pzdr. aef. ps. software - tylko i wylacznie moge uzywac Maya 7.0.1. link do rysunku w wiekszej rozdzialce: http://img77.imageshack.us/img77/5893/img070oh2.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
3grosze Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 "jako ze na modelowaniu sie nie znam absolutnie" kup pan konsolę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aef Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 rozumiem ze tyle, tak? . a ktos powazny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Ręce za chude, kolana za chude, 60:90:60 a tu tego nie ma, szyja za chuda i za długa, taka mało anatomiczna ta postać. Z tego co wyczytałem ma być bardzo realistyczna, a na razie to bardzie jest cartoone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swinger76 Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 ma być bardzo realistyczna, a jednocześnie pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole To ja chyba nie nadążam ... poczekam na jakiś model...powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 porównaj sam http://www.hawkprey.com/tweaky.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now