Jump to content

[Postac 3D] Femme_Fatale character developement.


Aef

Recommended Posts

bez przedmowy.

.

bo pytanie jest nastepujace - po co umieszczac/zakladac temat, gdy jeszcze praktycznie zadno modelowanie nie zostalo wykonane, poza bryla.

ano dlatego, ze to jest 'developement', i dopiero jest na etapie szkicu. zreszta niepelnego, zreszta takiego, ktory i mi sie nie podoba,

ale ale, i tu sedno tego postu - chcialbym uslyszec wylewna krytyke na temat narazie samego szkicu, moze nie tyle od kwestii technicznej, bo tutaj akurat bledy wychwycic latwo - ale raczej przydatnosci ow, przy modelowaniu.

chociaz stwierdzenie ze 'posladki zle usytuowane' bedzie takze na miejscu.

.

slowo o samej postaci.

i ogolnie o tym co chce zrobic.

do piatku, do godziny 1600GMT musze wymodelowac, zriggowac, i zanimowac walk cycle wlasnie taka pania.

jako ze na modelowaniu sie nie znam absolutnie (EDIT: ok, grubo przesadzone, ale oczywiscie skromnosc zostala wykorzystana odpowiednio) - wszelkie wskazowki mile widziane.

pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole - nie mowiac juz o jej rigowaniu.

postac jest jedna z bohaterek scenariusza filmu noir, ktorego miejsce akcji toczy sie w Ameryce lat 30'tych.

ma byc femme fatale, i ma wykiwac mezczyzn kilku na kase.

ale taka delikatna femme fatale bardziej. o.

.

oczywiscie w miare czasu postac na pewno przejdzie spora metamorfoze, ale narazie musze modelowac na bazie tego co jest - tylko i wylacznie z kwestii czasu.

.

wszelkie rady mile widziane - czy to w kwestii rysowania, samej postaci, wizerunku, modelowania, co rigowac/co nie, i wreszcie samej animacji - na czym sie skupic, jak to sie widzi.

osobiscie mi sie wydajze, ze pewnie jakies wolniejsze, mniejsze ruchy tlowia na osi 'gora-dol", bardziej machanie biodrami, itd.

ale glownie narazie skupiamy sie na modelowaniu, rysowaniu, i wszystkim co z tym zwiazane.

pzdr.

aef.

 

ps. software - tylko i wylacznie moge uzywac Maya 7.0.1.

 

link do rysunku w wiekszej rozdzialce:

http://img77.imageshack.us/img77/5893/img070oh2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ręce za chude, kolana za chude, 60:90:60 a tu tego nie ma, szyja za chuda i za długa, taka mało anatomiczna ta postać. Z tego co wyczytałem ma być bardzo realistyczna, a na razie to bardzie jest cartoone.

Link to comment
Share on other sites

ma być bardzo realistyczna,
a jednocześnie
pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole

To ja chyba nie nadążam ... poczekam na jakiś model...powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy