Napisano 14 Marzec 200718 l bez przedmowy. . bo pytanie jest nastepujace - po co umieszczac/zakladac temat, gdy jeszcze praktycznie zadno modelowanie nie zostalo wykonane, poza bryla. ano dlatego, ze to jest 'developement', i dopiero jest na etapie szkicu. zreszta niepelnego, zreszta takiego, ktory i mi sie nie podoba, ale ale, i tu sedno tego postu - chcialbym uslyszec wylewna krytyke na temat narazie samego szkicu, moze nie tyle od kwestii technicznej, bo tutaj akurat bledy wychwycic latwo - ale raczej przydatnosci ow, przy modelowaniu. chociaz stwierdzenie ze 'posladki zle usytuowane' bedzie takze na miejscu. . slowo o samej postaci. i ogolnie o tym co chce zrobic. do piatku, do godziny 1600GMT musze wymodelowac, zriggowac, i zanimowac walk cycle wlasnie taka pania. jako ze na modelowaniu sie nie znam absolutnie (EDIT: ok, grubo przesadzone, ale oczywiscie skromnosc zostala wykorzystana odpowiednio) - wszelkie wskazowki mile widziane. pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole - nie mowiac juz o jej rigowaniu. postac jest jedna z bohaterek scenariusza filmu noir, ktorego miejsce akcji toczy sie w Ameryce lat 30'tych. ma byc femme fatale, i ma wykiwac mezczyzn kilku na kase. ale taka delikatna femme fatale bardziej. o. . oczywiscie w miare czasu postac na pewno przejdzie spora metamorfoze, ale narazie musze modelowac na bazie tego co jest - tylko i wylacznie z kwestii czasu. . wszelkie rady mile widziane - czy to w kwestii rysowania, samej postaci, wizerunku, modelowania, co rigowac/co nie, i wreszcie samej animacji - na czym sie skupic, jak to sie widzi. osobiscie mi sie wydajze, ze pewnie jakies wolniejsze, mniejsze ruchy tlowia na osi 'gora-dol", bardziej machanie biodrami, itd. ale glownie narazie skupiamy sie na modelowaniu, rysowaniu, i wszystkim co z tym zwiazane. pzdr. aef. ps. software - tylko i wylacznie moge uzywac Maya 7.0.1. link do rysunku w wiekszej rozdzialce: http://img77.imageshack.us/img77/5893/img070oh2.jpg
Napisano 14 Marzec 200718 l Ręce za chude, kolana za chude, 60:90:60 a tu tego nie ma, szyja za chuda i za długa, taka mało anatomiczna ta postać. Z tego co wyczytałem ma być bardzo realistyczna, a na razie to bardzie jest cartoone.
Napisano 15 Marzec 200718 l ma być bardzo realistyczna, a jednocześnie pani nie musi byc wymodelowana idealnie, wrecz nie jest to wskazane. zeby bylo widac okaglosci tam gdzie maja byc a detali wrecz nie. jak najbardziej low-poly - twarzy praktycznie nie trzeba bedzie w ogole To ja chyba nie nadążam ... poczekam na jakiś model...powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto