Napisano 16 Marzec 200718 l Witam! Mam do zrealizowania animację auta, przy czym ma się ono poruszać po krzywej. Jak najlepiej się do tego zabrać, bo nie wiem, czy wogóle dobrze zacząłem. mam wymodelowaną karoserię i oddzielnie koła (kola zlinkowane z nadwoziem), i dla karoserii mam przypisaną ścieżkę ruchu (dokładniej Path Constraint z opcją Follow) a jeżeli przychodzi, do animacji obrotu kół (żeby wyglądał tak jakby się toczył) to napotykam na problemy. Jak zrobić, żeby Pivoty kół obracały się w trakcie ruchu po tej całego auta ścieżce? Oraz jak zrobić, żeby potem móc je obracać wokół lokalnych osi współrzędnych (tych już obróconych) a nie globalnych?
Napisano 16 Marzec 200718 l Autor Szukam takich możliwości, bo chociażby w Blenderze czy w Maya takie występują :) Proszę o podpowiedzi :)
Napisano 16 Marzec 200718 l Gdzies tak na dole strony - "Car rigging" się to coś nagrane przez Gothama nazywa. ;) http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video
Napisano 16 Marzec 200718 l Autor Było by super, ale ten link mi nie działa :( Chociaż nie tyle link, lecz ten tutorial.
Napisano 16 Marzec 200718 l Jak stoisz z angielskim? ;) Raz Dwa Trzy CgTalk + Search = Unlimited Power! ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto