Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam do zrealizowania animację auta, przy czym ma się ono poruszać po krzywej. Jak najlepiej się do tego zabrać, bo nie wiem, czy wogóle dobrze zacząłem. mam wymodelowaną karoserię i oddzielnie koła (kola zlinkowane z nadwoziem), i dla karoserii mam przypisaną ścieżkę ruchu (dokładniej Path Constraint z opcją Follow) a jeżeli przychodzi, do animacji obrotu kół (żeby wyglądał tak jakby się toczył) to napotykam na problemy. Jak zrobić, żeby Pivoty kół obracały się w trakcie ruchu po tej całego auta ścieżce? Oraz jak zrobić, żeby potem móc je obracać wokół lokalnych osi współrzędnych (tych już obróconych) a nie globalnych?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Szukam takich możliwości, bo chociażby w Blenderze czy w Maya takie występują :)

Proszę o podpowiedzi :)

Napisano
  • Autor

Było by super, ale ten link mi nie działa :(

Chociaż nie tyle link, lecz ten tutorial.

Napisano
  • Autor

lol :) Dzięki wielkie Karrde. Dokładnie o coś takiego mi chodziło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności