ppendel Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 Witam! Mam do zrealizowania animację auta, przy czym ma się ono poruszać po krzywej. Jak najlepiej się do tego zabrać, bo nie wiem, czy wogóle dobrze zacząłem. mam wymodelowaną karoserię i oddzielnie koła (kola zlinkowane z nadwoziem), i dla karoserii mam przypisaną ścieżkę ruchu (dokładniej Path Constraint z opcją Follow) a jeżeli przychodzi, do animacji obrotu kół (żeby wyglądał tak jakby się toczył) to napotykam na problemy. Jak zrobić, żeby Pivoty kół obracały się w trakcie ruchu po tej całego auta ścieżce? Oraz jak zrobić, żeby potem móc je obracać wokół lokalnych osi współrzędnych (tych już obróconych) a nie globalnych?
ppendel Napisano 16 Marzec 2007 Autor Napisano 16 Marzec 2007 Szukam takich możliwości, bo chociażby w Blenderze czy w Maya takie występują :) Proszę o podpowiedzi :)
Karrde Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 Gdzies tak na dole strony - "Car rigging" się to coś nagrane przez Gothama nazywa. ;) http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video
ppendel Napisano 16 Marzec 2007 Autor Napisano 16 Marzec 2007 Było by super, ale ten link mi nie działa :( Chociaż nie tyle link, lecz ten tutorial.
Karrde Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 Jak stoisz z angielskim? ;) Raz Dwa Trzy CgTalk + Search = Unlimited Power! ;)
ppendel Napisano 16 Marzec 2007 Autor Napisano 16 Marzec 2007 lol :) Dzięki wielkie Karrde. Dokładnie o coś takiego mi chodziło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się