Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam do zrealizowania animację auta, przy czym ma się ono poruszać po krzywej. Jak najlepiej się do tego zabrać, bo nie wiem, czy wogóle dobrze zacząłem. mam wymodelowaną karoserię i oddzielnie koła (kola zlinkowane z nadwoziem), i dla karoserii mam przypisaną ścieżkę ruchu (dokładniej Path Constraint z opcją Follow) a jeżeli przychodzi, do animacji obrotu kół (żeby wyglądał tak jakby się toczył) to napotykam na problemy. Jak zrobić, żeby Pivoty kół obracały się w trakcie ruchu po tej całego auta ścieżce? Oraz jak zrobić, żeby potem móc je obracać wokół lokalnych osi współrzędnych (tych już obróconych) a nie globalnych?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności