yasser Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 hej, chce wam pokazac takie cos, ciagle szukam pomyslow na dopracowanie, poprawienie itd. moze wy mi pomozecie, pozdros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 W tej wnęce po lewo zrób może jakiegoś gostka takiego wycieńczonego - szczupłego pijaczka:d no i jakieś stare gazety na ulicy i chodniku i więcej brudu - a jak byś zrobił jeszce jakieś kałuze to tyłby gocior:d Pozdr Giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
und3r Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 Hmmm ja się nie znam specjalnie .. ale powiem, że widzę jakby środkowy budynek lewitował kilka cm nad ziemią. Poza tym coś nie tak z GI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasser Napisano 5 Listopad 2003 Autor Share Napisano 5 Listopad 2003 co nie tak z GI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 Ja bym dodal mgielke i fajnie by bylo. Pozdro[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 Chyba szyb brakuje w tych oknach. To ma być zapomniana ulica więc może takie było zamierzenie ale klimatu dodało by może pare potłuczonych szybek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 Obiekty sprawiaja wrazenie idealnie plaskich. Przyczyna jest prosta. W scenie wogole nie ma bump\'u a bez bump\'u zadna scena nie bedzie ladnie wygladac, a juz napewno nie tego typu. Od biedy urzyj mapy diffuse jako bump. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andree Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 ja proponuje zroznicowac troche otwory okienne i drzwiowe ,bo skoro to zapomniana uliczka=ma sporo lat (przynajmniej tak wyglada teraz) wiec te otwory powinny miec troche ukruszonego tynku,itp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiggles Napisano 5 Listopad 2003 Share Napisano 5 Listopad 2003 a mi ten pierwszy budynek texturkami przypomina jakis budynek baaaaaardzo stary i wyglada jakby byl ze sredniowiecza :) a graffiti to w sredniowieczu chyba nie umieli jeszcze robic :D ale takto same modele sa spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasser Napisano 6 Listopad 2003 Autor Share Napisano 6 Listopad 2003 zaczolem texturowac od nowa,.... calkiem nie jarze jak sie to robi w maxie, wiec przekonvertowalem do FBX\'a otworzylem w Mayi, tam nalozylem poprawnie UV i wrocilem do maxa :) thx dla rap\'a za texturki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiggles Napisano 6 Listopad 2003 Share Napisano 6 Listopad 2003 no teraz jest duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andree Napisano 6 Listopad 2003 Share Napisano 6 Listopad 2003 nom teraz wyglada wery najs ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saygon Napisano 7 Listopad 2003 Share Napisano 7 Listopad 2003 no faktcznie nowe teksturki sa lepsze. co do tamtego to czy ten wrzut na scianie nie jest z jaskrawy? no i chodnik byl do poprawy. dodaj jescze jakies smieci, itd. kosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się