Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W tej wnęce po lewo zrób może jakiegoś gostka takiego wycieńczonego - szczupłego pijaczka:d

no i jakieś stare gazety na ulicy i chodniku i więcej brudu - a jak byś zrobił jeszce jakieś kałuze to tyłby gocior:d

 

Pozdr

Giorgione

Napisano

Hmmm ja się nie znam specjalnie .. ale powiem, że widzę jakby środkowy budynek lewitował kilka cm nad ziemią. Poza tym coś nie tak z GI

Napisano

Obiekty sprawiaja wrazenie idealnie plaskich. Przyczyna jest prosta. W scenie wogole nie ma bump\'u a bez bump\'u zadna scena nie bedzie ladnie wygladac, a juz napewno nie tego typu. Od biedy urzyj mapy diffuse jako bump.

Pozdrawiam

Napisano

ja proponuje zroznicowac troche otwory okienne i drzwiowe ,bo skoro to zapomniana uliczka=ma sporo lat (przynajmniej tak wyglada teraz) wiec te otwory powinny miec troche ukruszonego tynku,itp :)

Napisano

a mi ten pierwszy budynek texturkami przypomina jakis budynek baaaaaardzo stary i wyglada jakby byl ze sredniowiecza :) a graffiti to w sredniowieczu chyba nie umieli jeszcze robic :D ale takto same modele sa spoko

Napisano

zaczolem texturowac od nowa,.... calkiem nie jarze jak sie to robi w maxie, wiec przekonvertowalem do FBX\'a otworzylem w Mayi, tam nalozylem poprawnie UV i wrocilem do maxa :)

 

thx dla rap\'a za texturki

budynek.jpg

Napisano

no faktcznie nowe teksturki sa lepsze. co do tamtego to czy ten wrzut na scianie nie jest z jaskrawy? no i chodnik byl do poprawy. dodaj jescze jakies smieci, itd. kosze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności