BARTUS000 Napisano 18 Marzec 2007 Share Napisano 18 Marzec 2007 chcialem polaczyc locator z obiektem. najpierw zaznaczylem obiekt potem locator i clicknolem p(parrent) zastępnie chcialem uzyc freez transformation i wyskoczyl // Error: Freeze Transform was not applied because polySurface2.translateX has incoming connection.:( co mam robic prosze o pomos:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 18 Marzec 2007 Share Napisano 18 Marzec 2007 Najpierw freeze, później budowanie hierarchii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARTUS000 Napisano 18 Marzec 2007 Autor Share Napisano 18 Marzec 2007 wogle freeze nie mozna uzyc:( zobacz moze na ChannelBox czy nie powinno byc tam bialo a nie pomaranczowo?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BARTUS000 Napisano 18 Marzec 2007 Autor Share Napisano 18 Marzec 2007 o juz wiem trzeba zaznaczyc wszystko i zrobiic breake connection ale czemu to bylo takie kremowe(nie pomaranczowe:D)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 18 Marzec 2007 Share Napisano 18 Marzec 2007 Teraz nie pamiętam dokładnie, ale to najprawodopodobniej oznacza, że te kanały są połączone z innymi, czyli były kontrolowane przez inne kanały :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 18 Marzec 2007 Share Napisano 18 Marzec 2007 pewnie stuknołeś S i przypisałeś klucze do tych kanałów to będzie pomarańczowe ale kremowe ? może takie żółtawe to wtedy gdy np. za pomocą connetion editora połączysz jeden kanał i innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się