Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W zakładce "Renderer" Trace Depth też zmieniałeś czy tylko w "Indirect Illumination"?

Jeżeli dalej nic nie pomoże - zmień tego glass (lume`a) na Glass (physics_phen), albo na dielectric i napisz co wyszło.

  • Like 1
Napisano

Wyszło Calkiem Niezle Lecz Czas Rendera Nie Do Przyjęcia, Renderowałem Na Niskich Ustawieniach I Wpisałem W Indirect Illumination Po 12 I Po 12 W Renderer, Lepiej Wygląda Ale Ten Czas, A Jak Podwyższe Parametry To Będzie Masakra:( Macie Może Jeszcze Jakieś Pomysły?

Czas: ten pierwszy 3,31 min

ten drugi gorszy 15 sek.

 

Różnica wielka

Napisano

jedno przejście promieni przez szkło = 2 reflections trace depth, policz sobie ile dokładnie potrzebujesz. Zobacz czy można zrobić tak, że zmienisz w Renderer, a Indirect Illumination zostawisz w spokoju. Nie wiem czy tutaj coś da bawienie się w BSP, ale próbowac możesz.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności