syriusz 27 Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 witam wszystkich ,mam pytanko- czego kilka objektów stojących za sobą z materiałem mentalowskiego szkła powoduje zaciemnienie? Powinno być przezroczyste?
tweety Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 zwiększ parametr Trace Depth w rendererze: polecam lekturkę: http://www.forum3d.pl/f3dwork.php?md=sa&idd=9&id=22 (na stronie 3 znajdziesz wyjaśnienia dot. Trace Depth) Pozdrawiam
syriusz 27 Napisano 21 Marzec 2007 Autor Napisano 21 Marzec 2007 Dzięki ale to nic nie pomogło dalej tak samo, a ile zwiekszyć ten parametr? Zwiększyłem na 15 i tylko czas sie wydłóżył?
tweety Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 zwiększyłeś wszystkie wartości? max refractions też? 1
greg_jg Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 W zakładce "Renderer" Trace Depth też zmieniałeś czy tylko w "Indirect Illumination"? Jeżeli dalej nic nie pomoże - zmień tego glass (lume`a) na Glass (physics_phen), albo na dielectric i napisz co wyszło. 1
syriusz 27 Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Wyszło Calkiem Niezle Lecz Czas Rendera Nie Do Przyjęcia, Renderowałem Na Niskich Ustawieniach I Wpisałem W Indirect Illumination Po 12 I Po 12 W Renderer, Lepiej Wygląda Ale Ten Czas, A Jak Podwyższe Parametry To Będzie Masakra:( Macie Może Jeszcze Jakieś Pomysły? Czas: ten pierwszy 3,31 min ten drugi gorszy 15 sek. Różnica wielka
SWRSC Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 jedno przejście promieni przez szkło = 2 reflections trace depth, policz sobie ile dokładnie potrzebujesz. Zobacz czy można zrobić tak, że zmienisz w Renderer, a Indirect Illumination zostawisz w spokoju. Nie wiem czy tutaj coś da bawienie się w BSP, ale próbowac możesz. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się