Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam wszystkich ,mam pytanko- czego kilka objektów stojących za sobą z materiałem mentalowskiego szkła powoduje zaciemnienie? Powinno być przezroczyste?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 985
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki ale to nic nie pomogło dalej tak samo, a ile zwiekszyć ten parametr? Zwiększyłem na 15 i tylko czas sie wydłóżył?

Napisano

W zakładce "Renderer" Trace Depth też zmieniałeś czy tylko w "Indirect Illumination"?

Jeżeli dalej nic nie pomoże - zmień tego glass (lume`a) na Glass (physics_phen), albo na dielectric i napisz co wyszło.

Napisano
  • Autor

Wyszło Calkiem Niezle Lecz Czas Rendera Nie Do Przyjęcia, Renderowałem Na Niskich Ustawieniach I Wpisałem W Indirect Illumination Po 12 I Po 12 W Renderer, Lepiej Wygląda Ale Ten Czas, A Jak Podwyższe Parametry To Będzie Masakra:( Macie Może Jeszcze Jakieś Pomysły?

Czas: ten pierwszy 3,31 min

ten drugi gorszy 15 sek.

 

Różnica wielka

Napisano

jedno przejście promieni przez szkło = 2 reflections trace depth, policz sobie ile dokładnie potrzebujesz. Zobacz czy można zrobić tak, że zmienisz w Renderer, a Indirect Illumination zostawisz w spokoju. Nie wiem czy tutaj coś da bawienie się w BSP, ale próbowac możesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności