Napisano 21 Marzec 200717 l witam wszystkich ,mam pytanko- czego kilka objektów stojących za sobą z materiałem mentalowskiego szkła powoduje zaciemnienie? Powinno być przezroczyste?
Napisano 21 Marzec 200717 l zwiększ parametr Trace Depth w rendererze: polecam lekturkę: http://www.forum3d.pl/f3dwork.php?md=sa&idd=9&id=22 (na stronie 3 znajdziesz wyjaśnienia dot. Trace Depth) Pozdrawiam
Napisano 21 Marzec 200717 l Autor Dzięki ale to nic nie pomogło dalej tak samo, a ile zwiekszyć ten parametr? Zwiększyłem na 15 i tylko czas sie wydłóżył?
Napisano 21 Marzec 200717 l W zakładce "Renderer" Trace Depth też zmieniałeś czy tylko w "Indirect Illumination"? Jeżeli dalej nic nie pomoże - zmień tego glass (lume`a) na Glass (physics_phen), albo na dielectric i napisz co wyszło.
Napisano 22 Marzec 200717 l Autor Wyszło Calkiem Niezle Lecz Czas Rendera Nie Do Przyjęcia, Renderowałem Na Niskich Ustawieniach I Wpisałem W Indirect Illumination Po 12 I Po 12 W Renderer, Lepiej Wygląda Ale Ten Czas, A Jak Podwyższe Parametry To Będzie Masakra:( Macie Może Jeszcze Jakieś Pomysły? Czas: ten pierwszy 3,31 min ten drugi gorszy 15 sek. Różnica wielka
Napisano 22 Marzec 200717 l jedno przejście promieni przez szkło = 2 reflections trace depth, policz sobie ile dokładnie potrzebujesz. Zobacz czy można zrobić tak, że zmienisz w Renderer, a Indirect Illumination zostawisz w spokoju. Nie wiem czy tutaj coś da bawienie się w BSP, ale próbowac możesz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto