odnetniN Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Witam modeluje wlasnie kobiete no tak kolo 19-24 taki przedzial ,ale cos nie idzie ;/ twarz wogole nie wyglada mlodo bardziej do baba-chlop :( no cialo sami ocencie ale tez jest do poprawy ;/ prosze o jakies rady co poprawic itd .
streaker Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 SIATKA, a gdzie SIATKA ? Poniżej możesz zobaczyć wnioski z mojej wnikliwej analizy kobiecego ciała ;P aha, zapomniałem jeszcze napisać o brzuchu, ale to szczegół ;)
mirach Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 streaker: zapomniales tez napisac ze z przodu głowa wygląda jak prostokąt prawie, zaokrąglij lekko czaszke odnetniN. Ogolnie twarz strasznie straszna, ja wlasnie się mecze z dokladnie takimi samymy problemami. Spróboj pooglądać zdiecia czaszek i rozkładu mięśni, tak samo polecam zdięcie w tle. Mozna sie jeszcze czepiać lini nosa i tego ze oczy chyba zbyt plytko osadzone. pozdrawiam i powodzenia Mirach
odnetniN Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Wowo wielkie dzieki nie spodziewałem sie takiej wypowiedzi ;] oto siatka: Poprawie i pokaze ;] Tak naprawde to chcialem uzyskac taka laske jak w FF XIII ;] http://www.fantasymagazine.it/imgbank/ARTICOLI/iyg_igloo.jpg macie moze jakas referke ,ale chodzi mi o naprawde ladna laske :P jeszcze raz dzieki za komentarz i bede wdzieczny za dalsze komentarze
mirach Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 http://www.silvercollection.it/bastonetedesco3bis.jpg ta jest niezła, ale ta: http://www.loc.gov/exhibits/british/images/191vc.jpg bardziej naturalna. Chociaz w twoim przypadku polecam poszukanie referencji jakiejs mlodej kobiety :) http://fineart.sk/ tu sobie przeszukaj, zwlaszcza tą kategorie http://fineart.sk/index.php?cat=2
odnetniN Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 Dzieki mirach o taka laske mi chodzilo :D http://www.silvercollection.it/bastonetedesco3bis.jpg
odnetniN Napisano 25 Marzec 2007 Autor Napisano 25 Marzec 2007 dobra poprawilem troche tylko niewiem czy brzuh niema za duzy ? No i troche kolana do poprawy, i stopy (model bedzie rigowany wiec sie je poprawi przy rigu ) wlosy sa do zmiany tylko takie przykladowe ;] Caly model jest tworzoby do animacji ;] teraz czekam na dalsze komentarze odnosnie modelu co za duze ,co zle itp PS:niewiem czemu ale nie podoba mi siejej przod,tak jakos dziwnie nie pasuje ,wiecie moze czemu ? thx
mirach Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 W badzo duzym skrocie, bo do pracy lece: - dalej nie ma kolan - nogi jak u dziecka oswiecimia - ręce jak u mleczarki noszacej ciezkie wiadra 3 razy dziennie - nadal antygrawitacyjne cycki troche jeszcze troche tam sie pewnie znajdzie, ale to juz nie ja :)
odnetniN Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 mirach dzieki za komentarze ;] poprawilem co teraz o tym myslisz? PS:nie zwracajacie uwagi na linie polaczenie bo to na szybko modyf symmetry :P Edit:mam jeszcze pytanie odnosnie ubrania i modyfikatora GarmentMaker gdy daje na seams i chce zaznaczyc tylko jedna linie to mi zaznacza caly obwod czemu tak jest wie ktos? oto screen: edit2: co do ubrania to juz znalazlem odp;] wystarczy zaznaczyc wszystkie vertexy w spline i dac break ,potem smialo mozna uzywac GarmentMaker'a ;]
odnetniN Napisano 29 Marzec 2007 Autor Napisano 29 Marzec 2007 Wie ktos moze czemu przy symulacji sukienki na ciele krzaczy sie z cialem? collision ustawialem ale nic nie daje ,przy symulacji bez animacji niema z tym problemu,ale jak juz jest animacja to mi sukienka wchodzi w kolano ;/
Neaniver Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 Patrząc na siatkę powinieneś na pierwszym miejscu pozbyć się wszystkich trójkątów na rzecz czworokątów. To spowoduje, że siatka ulegnie wygładzeniu i będziesz miał większą kontrolę nad dodawaniem szczegółów do tego obiektu. W miejscach gdzie są trójkąty często mogą się pojawiać niepożądane wybrzuszenia lub uwypuklenia.
Rekomendowane odpowiedzi