Death Metal Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Witam Oto pierwsze efekty przerzucenia się na darmowy soft, zrobione w blenderze, rendering w indigo (bardzo polecam renderer, o ile ktoś ma dużo cierpliwości i dobrego kompa). Rendering trwał 16h (2000X1200), dłużej mi się nie chciało czekać, więc na zoomie widać ziarno. http://tsh.one.pl/~3dcreator/shower/fin02.jpg http://tsh.one.pl/~3dcreator/shower/fin022.jpg C&C welcome.
cta Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 noise troche przy duży, prysznic nie ma dziurek i dziwny jakiś ten szary materiał, chyba że są dziurki tylko przysępiłeś sampli butelka od head&shoulders jest grubsza i zatyczka troche Ci nie wyszła awaryjny spływ na wode wydaje mi się troche kanciasty i robiony na szybko w kranie brakuje oznaczeń czerwony i niebieski
Death Metal Napisano 23 Marzec 2007 Autor Napisano 23 Marzec 2007 Jak szybko dzisiaj commenty się pojawiają:-] prysznic nie ma dziurek i dziwny jakiś ten szary materiał, chyba że są dziurki tylko przysępiłeś sampli Idigo to progresywny renderer, więc sampli nie idzie ustawić, ale racja, nie widać dziurek, a są. awaryjny spływ na wode wydaje mi się troche kanciasty i robiony na szybko w kranie brakuje oznaczeń czerwony i niebieski tru, tru, o kranie to wogóle zapomniałem ;-], a spływ... w zasadzie jak cała pracka, dość na szybko
Gość Raffaello Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 fajnie wyszły ci modele, gdyby nie ten render to by była naprawdę fajna pracka, resztę błędów juz ci wypomnieli, też mi sie rzuciły w oczy. pozdro ps. a do tej zabawy niestety trzeba mieć cierpliwość ;-)))
tadzio Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 indigo? no troche mozna przy nim kociokwiku dostac ;) kafelki (textura) wygladaja jakby byly brudne, choc wiem ze to taki wzor. pozdr.
piotrek Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 Jakiś dziwny shader na tych żelach/szamponach.
Rekomendowane odpowiedzi