Synthax Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 Wstukana do Rhino na podstawie zdjęcia w katalogu. Render V-Ray. Postprodukcja, wiadomo. http://img119.imageshack.us/my.php?image=lampaxlcopyzk9.png jeśli komuś zabraknie horyzontu, to powiedzmy że to X' piętro... C&C mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 łączenie tilingu textury na podłodze jest bleeee;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 Przydałaby się też mapka specular dla podłogi;) Poza tym drugi plan jest nieco mało czytelny, aż za bardzo i przez to trochę rozprasza. Ładne światło. Pozdrawiam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 lampka bardzo ladna. render czysciutki. ale widok za oknem nie gra ze swiatlem w pomieszczeniu- tj ciemne niebo i odlaski na podlodze jak przy pelnym sloncu. lepiej by wygladal ten widok za oknem nieco przepalony. bump na podlodze za mocny+ jak juz Xiz0r napisal widac laczenie textur. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 lampa bardzo ładna a reszta mi sie nie podoba;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 Coś dziwnego dzieje się na podłodze. Lampka - model i shaderki - w porządku. Otoczenie natromiast niedopracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Death Metal Napisano 24 Marzec 2007 Share Napisano 24 Marzec 2007 dokładnie te same mam odczucia co wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi