Skocz do zawartości

modelowanie swiatla samochodowego


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam!

Macie moze jakies materialy na temat budowy reflektora samochodowego? Przydalby sie jakis przekroj albo zdjecie srodka. Znalazlem tylko tego tutka:

 

http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm

 

i jedynie podejrzalem relfektor Bzyka przy megance:

 

rlight.jpg

 

Modeluje konkretnie takia lampe:

 

40758354baklysecu5.jpg

 

Dzieki , jak cos sam wymysle to Wam pokaze.

 

peace!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w zasadzie nie ma zasad :p co do modelowania lamp, najpier robisz ogólny zarys, potem modelujesz poszczególne komory, szczegóły możesz załatwić bumpem albo displacem, dobrze jest dać ms x1 na ogólnym kształcie przekonwertować do editable poly i potem na gęstszej siatce modelować komory i inne szczegóły...

Napisano

Wlasnie chodzi mi o to jak dokladnie w rzeczywistosci wygladaja te szczegoly, komory, lustra itd. Chcialem wymodelowac to tak jak jest w realu zeby uzyskac najlepszy efekt.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności