Tas Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 witam! Macie moze jakies materialy na temat budowy reflektora samochodowego? Przydalby sie jakis przekroj albo zdjecie srodka. Znalazlem tylko tego tutka: http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm i jedynie podejrzalem relfektor Bzyka przy megance: Modeluje konkretnie takia lampe: Dzieki , jak cos sam wymysle to Wam pokaze. peace!
pecet Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 w zasadzie nie ma zasad :p co do modelowania lamp, najpier robisz ogólny zarys, potem modelujesz poszczególne komory, szczegóły możesz załatwić bumpem albo displacem, dobrze jest dać ms x1 na ogólnym kształcie przekonwertować do editable poly i potem na gęstszej siatce modelować komory i inne szczegóły...
Tas Napisano 25 Marzec 2007 Autor Napisano 25 Marzec 2007 Wlasnie chodzi mi o to jak dokladnie w rzeczywistosci wygladaja te szczegoly, komory, lustra itd. Chcialem wymodelowac to tak jak jest w realu zeby uzyskac najlepszy efekt.
Tas Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 znalazlem tutoriala do robienia Gallardo z dokladnym omowieniem tylnego swiatla :D http://www.3dm3.com/forum/articles.php?action=viewarticle&artid=56&page=3
Rekomendowane odpowiedzi