Tas Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 witam! Macie moze jakies materialy na temat budowy reflektora samochodowego? Przydalby sie jakis przekroj albo zdjecie srodka. Znalazlem tylko tego tutka: http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm i jedynie podejrzalem relfektor Bzyka przy megance: Modeluje konkretnie takia lampe: Dzieki , jak cos sam wymysle to Wam pokaze. peace! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 w zasadzie nie ma zasad :p co do modelowania lamp, najpier robisz ogólny zarys, potem modelujesz poszczególne komory, szczegóły możesz załatwić bumpem albo displacem, dobrze jest dać ms x1 na ogólnym kształcie przekonwertować do editable poly i potem na gęstszej siatce modelować komory i inne szczegóły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tas Napisano 25 Marzec 2007 Autor Share Napisano 25 Marzec 2007 Wlasnie chodzi mi o to jak dokladnie w rzeczywistosci wygladaja te szczegoly, komory, lustra itd. Chcialem wymodelowac to tak jak jest w realu zeby uzyskac najlepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tas Napisano 26 Marzec 2007 Autor Share Napisano 26 Marzec 2007 znalazlem tutoriala do robienia Gallardo z dokladnym omowieniem tylnego swiatla :D http://www.3dm3.com/forum/articles.php?action=viewarticle&artid=56&page=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi