Tas Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 witam! Macie moze jakies materialy na temat budowy reflektora samochodowego? Przydalby sie jakis przekroj albo zdjecie srodka. Znalazlem tylko tego tutka: http://www.3dcar-gallery.com/tutorial/less02.htm i jedynie podejrzalem relfektor Bzyka przy megance: Modeluje konkretnie takia lampe: Dzieki , jak cos sam wymysle to Wam pokaze. peace! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecet Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 w zasadzie nie ma zasad :p co do modelowania lamp, najpier robisz ogólny zarys, potem modelujesz poszczególne komory, szczegóły możesz załatwić bumpem albo displacem, dobrze jest dać ms x1 na ogólnym kształcie przekonwertować do editable poly i potem na gęstszej siatce modelować komory i inne szczegóły... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tas Posted March 25, 2007 Author Share Posted March 25, 2007 Wlasnie chodzi mi o to jak dokladnie w rzeczywistosci wygladaja te szczegoly, komory, lustra itd. Chcialem wymodelowac to tak jak jest w realu zeby uzyskac najlepszy efekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tas Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 znalazlem tutoriala do robienia Gallardo z dokladnym omowieniem tylnego swiatla :D http://www.3dm3.com/forum/articles.php?action=viewarticle&artid=56&page=3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts