Napisano 25 Marzec 200718 l Postanowilem wymodelowac swoja pierwsza twarz.jest to twarz kobiety:).Oto co udalo mi sie narazie zrobic
Napisano 25 Marzec 200718 l Witam !! Ładnie Ci idzie ^^ tylko coś nie tak jest z połączeniem nosa z czołem pozdr
Napisano 28 Marzec 200718 l Autor malutka updata na jednym screenie widac refelke:] Nie wiem zabardzo oco chodzi w tym bugu miecy czolem a nosem wienc nie poprawilem:)
Napisano 30 Marzec 200718 l Autor poprawilem aby nie bylo trojkatow,zostal tylko jeden w bezpiecznym miejscu (tak mi sie wydaje)zaznaczylem go na czerwono. ..::Krzysiek M::.. ten sposob sposob na usuwanie vertrksow nie ejst za dobry bo niszczy cala siatke Mala updata:Prosze o cenne wskazowki,komentarze,uwagi...
Napisano 31 Marzec 200718 l Witam dobrze ci idzie ale : Przepraszam za moje czepialstwo do siatki , łatwo tak sobie mówić patrząc z góry Czemu tu widze taki prawie monolog ??... Pozdr
Napisano 31 Marzec 200718 l Autor Dzieki ..::Krzysiek M::.. twoje rady mi bardzo pomagaja.Biore sie do roboty:]
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Witam :) Wreszcie wróciłeś do tego modelu , wydaje mi się że siatka jest troche za gęsta, nie wiem czy dobrze mówię (ponieważ nikt inny nie pisze musisz się zdać na mnie xD ) Fotka http://img57.imageshack.us/img57/2040/untitled2do7.jpg' alt='untitled2do7.jpg'> Zapomniałem dorysować kawałka czerwonego na ustach + przesuń do góry środek dolnej wargi bo jest lekki czubek
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Krzysiek przesadzasz imo CO do modelu - dobrze CI idzie, poprzeglądaj siatki które są gdzieś na forum umieszczone w pewnym temacie i będzie git
Napisano 5 Kwiecień 200718 l tutaj są siateczki : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 looknij na siatki a zobaczysz zależności, zauważ że prawie wszędzie siatka się rozciąga Ja jestem zwolennikiem bardziej low poly ;)
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Autor Mam takie male pytanie: czy mozna urzywac trojkontow gdy modeluje sie twarz bo slyszalem ze nie,a na tych siatkach widze ze sa :] Ja robie z samych czworakatow i przesto siateczka troche sie zageszcza Trzymac sie tylko tych czterokatow?:] PS.dziakuje za pomoc ..::Krzysiek M::.. i Ardeni
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Witam!! krzychu przesadzasz bez odpowiedniej gestosci siatki model nie bedzie dobry :) chcialem cos narysowac jak powinna siatka biegnac ale nie wiem od czego zaczac :) byloby za gesto i nie bylo by nic widac siatka nie przemyslanie prowadzona i pamietaj aby siatka byla rownomierna tzw nie misi miec takiego samego zageszczenie wszedzie ale aby odstepny byly rowne np. te edgesy ktore narysowal wczesniej krzysiek i ktore na niosles wogole siatki nie wyprostowales aby byla rownomierna a to widac :) mylek--> mozna jak nie robia bledow to nie ma problemow ale tez bez przesady ;) pozdro
Napisano 5 Kwiecień 200718 l to zależy w ostateczności może być trójkąt ale tak żeby nie był widoczny, jednak przy animacji wychodzi gdzie są trójkąty.
Napisano 10 Kwiecień 200718 l Autor Mam takie pytanie.Czy dało by sie przeprowadzic te linie jakos inacze bo mi sie nie podobaja zabardza?:] Sorry za blędy w pisaniu postaram sie robic ich mniej:D
Napisano 10 Kwiecień 200718 l trzeba by było usunąć siatke pozaokrąglać ją itd dużo zabawy lookaj jak idą linie od nosa u mnie i jak przy końcu rozchodzą się do oczu http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=44279 Jak chcesz to usunę link
Napisano 13 Kwiecień 200718 l Autor zrobilem mniejwiencje tak jak pokazalez(przynajmiej tak mi sie wydaje:]) tak ma to wygladac?
Napisano 20 Kwiecień 200717 l Autor postanowilem otexturowac ta twarz,za ladnie nie jest:( Oto efekt mojej pracy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto