Newsweek Napisano 26 Marzec 2007 Share Napisano 26 Marzec 2007 Witam, Mam pewien problem, a mianowicie przygotowuje animację człowieka z ruchem ust. Narazie jestem na etapie kończenia modelowania, ale nie wiem jak mam wymodelować zęby czy poprostu dać tam jakaś bitmapę. Z góry dziekują za rady. Pozdrawiam, Marek Romanowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Marzec 2007 Share Napisano 28 Marzec 2007 Proponuję zęby jako osobny obiekt.., a w ustach zrobić "jaskinię":) Pamiętaj też o ruchu żuchwy przy okazji, bo później się zdziwisz dlaczego dziwnie wygląda:) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Newsweek Napisano 28 Marzec 2007 Autor Share Napisano 28 Marzec 2007 Dzięki za podpowiedź, ale jeśli zęby zrobię jako osobny obiekt wtedy może być problem podczas ruchu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 3 Kwiecień 2007 Share Napisano 3 Kwiecień 2007 Górną część zębów linkujesz do głowy, dolną natomiast do kości żuchwy i problem znika.. Jeśli nie masz kości żuchwy tylko cała gęba rusza się na morpherze to może być problem z zębami u dołu.. I tu już nie pomogę, nawet sam chętnie poczytam porady:) W każdym bądź razie będę to przerabiał niebawem, jak znajdę prostą metodę to się podzielę zdobytą wiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się