Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam pewien problem, a mianowicie przygotowuje animację człowieka z ruchem ust. Narazie jestem na etapie kończenia modelowania, ale nie wiem jak mam wymodelować zęby czy poprostu dać tam jakaś bitmapę.

Z góry dziekują za rady.

Pozdrawiam, Marek Romanowicz

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Proponuję zęby jako osobny obiekt.., a w ustach zrobić "jaskinię":)

Pamiętaj też o ruchu żuchwy przy okazji, bo później się zdziwisz dlaczego dziwnie wygląda:)

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Dzięki za podpowiedź, ale jeśli zęby zrobię jako osobny obiekt wtedy może być problem podczas ruchu nie?

Napisano

Górną część zębów linkujesz do głowy, dolną natomiast do kości żuchwy i problem znika..

 

Jeśli nie masz kości żuchwy tylko cała gęba rusza się na morpherze to może być problem z zębami u dołu..

I tu już nie pomogę, nawet sam chętnie poczytam porady:)

 

W każdym bądź razie będę to przerabiał niebawem, jak znajdę prostą metodę to się podzielę zdobytą wiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.