Skocz do zawartości

Morphing i Face animation a budowa zebow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam pewien problem, a mianowicie przygotowuje animację człowieka z ruchem ust. Narazie jestem na etapie kończenia modelowania, ale nie wiem jak mam wymodelować zęby czy poprostu dać tam jakaś bitmapę.

Z góry dziekują za rady.

Pozdrawiam, Marek Romanowicz

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Proponuję zęby jako osobny obiekt.., a w ustach zrobić "jaskinię":)

Pamiętaj też o ruchu żuchwy przy okazji, bo później się zdziwisz dlaczego dziwnie wygląda:)

 

Pozdrawiam!

Napisano

Górną część zębów linkujesz do głowy, dolną natomiast do kości żuchwy i problem znika..

 

Jeśli nie masz kości żuchwy tylko cała gęba rusza się na morpherze to może być problem z zębami u dołu..

I tu już nie pomogę, nawet sam chętnie poczytam porady:)

 

W każdym bądź razie będę to przerabiał niebawem, jak znajdę prostą metodę to się podzielę zdobytą wiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności