Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam pewien problem, a mianowicie przygotowuje animację człowieka z ruchem ust. Narazie jestem na etapie kończenia modelowania, ale nie wiem jak mam wymodelować zęby czy poprostu dać tam jakaś bitmapę.

Z góry dziekują za rady.

Pozdrawiam, Marek Romanowicz

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Proponuję zęby jako osobny obiekt.., a w ustach zrobić "jaskinię":)

Pamiętaj też o ruchu żuchwy przy okazji, bo później się zdziwisz dlaczego dziwnie wygląda:)

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Dzięki za podpowiedź, ale jeśli zęby zrobię jako osobny obiekt wtedy może być problem podczas ruchu nie?

Napisano

Górną część zębów linkujesz do głowy, dolną natomiast do kości żuchwy i problem znika..

 

Jeśli nie masz kości żuchwy tylko cała gęba rusza się na morpherze to może być problem z zębami u dołu..

I tu już nie pomogę, nawet sam chętnie poczytam porady:)

 

W każdym bądź razie będę to przerabiał niebawem, jak znajdę prostą metodę to się podzielę zdobytą wiedzą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności