Napisano 26 Marzec 200717 l Witam, Mam pewien problem, a mianowicie przygotowuje animację człowieka z ruchem ust. Narazie jestem na etapie kończenia modelowania, ale nie wiem jak mam wymodelować zęby czy poprostu dać tam jakaś bitmapę. Z góry dziekują za rady. Pozdrawiam, Marek Romanowicz
Napisano 28 Marzec 200717 l Proponuję zęby jako osobny obiekt.., a w ustach zrobić "jaskinię":) Pamiętaj też o ruchu żuchwy przy okazji, bo później się zdziwisz dlaczego dziwnie wygląda:) Pozdrawiam!
Napisano 28 Marzec 200717 l Autor Dzięki za podpowiedź, ale jeśli zęby zrobię jako osobny obiekt wtedy może być problem podczas ruchu nie?
Napisano 3 Kwiecień 200717 l Górną część zębów linkujesz do głowy, dolną natomiast do kości żuchwy i problem znika.. Jeśli nie masz kości żuchwy tylko cała gęba rusza się na morpherze to może być problem z zębami u dołu.. I tu już nie pomogę, nawet sam chętnie poczytam porady:) W każdym bądź razie będę to przerabiał niebawem, jak znajdę prostą metodę to się podzielę zdobytą wiedzą.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto