Synthax Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Po przejsciu na VRay'a iedy zapisuje png z kanałem alfa. Alfa nie działa w PS. Co to może być? Czy w rendererze trzeba coś przestawić?
Synthax Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Wporządku Tadzio ale gdzie to sie zaznacza? :) This is the question... Ja wiem ze to widac ale jednak..
RA Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 A co ma być przezroczyste? Bo tło jest zawsze przezroczyste, natomiast dla obiektów trzeba to i owo poprzestawiać.
Synthax Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 Tadzio: dzięki! RA: Tło tło. do takiego czegoś skromnie uchyle linka http://img108.imageshack.us/my.php?image=hmmbbvvxm7.jpg
arev Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 W materiale szkła (Vrayowskim oczywiście) zaznacz w "affect alpha". Znajdziesz to w opcjach refrakcji.
Synthax Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 Wszyscy mieliscie racje. Teraz okazało sie że chodziło i zaznaczenia w samym materiale. Dzieki!!
Synthax Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 OK działa. Ale skad te babole na górze. Irradiance na middle. Hemisfera na 50. http://img45.imageshack.us/my.php?image=problemdv8.jpg ??
arev Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Middle dla IrrMap to raczej mało. Zmień na high (albo very), potem przestaw na custom, zmień min/max rate na -3/-2, Hsph na 80, Interpolation na 40 i będzie ładnie i szybko. p.s. Nie używasz chyba photon mapy dla secondary bounces?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się