Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Na wstępie powiem, że jestem początkujący w 3d Maxie. Ma dwa pytania toteż zamieszcze je w jednym temacie zeby niezasmiecać.

 

Jak robić kabine ładowarki kołowej (w boxmodelingu - chyba tak sie to zwie. Słyszałem coś że można użyć na boxie modyfikatora shell, ale co dalej. Kabina ma miec wnetrze, czyli bede chcial tam jakis fotel wstawic, kokpit.

 

A drugie pytanie, to jak najlepiej wykonać łyżkę do ładowatki kołowej.

 

 

jeszcze mi sie przypomnialo. Mam takie ogolne pytanie co do 3D Maxa. Widze ze tu na wiekszosci screenow na ktorych ludzie prezentuja swoje modele, wszystko wyglada jakby z papieru. Jak uzyskac taki efekt, czy to jest gdzies w ustawieniach viewportow ?

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co do tego boxa to zaznaczasz poly-delete i używasz shell i możesz tam wstawić co chcesz.

Co do łyżki bez tutoriali i modelingu się nie obejdzie;)

Nie bardzo wiem o co chcodzi z tymi papierowymi screenami, ale chodzi chyba o to że modele robione są z plane, dlatego wyglądają tak "chudo".

Jeśli nie to sprecyzuj

pozdrawiam

Napisano

po raz kolejny piszesz o tych papierowych screenach a dalej nikt nie wie o co ci chodzi :/

sprecyzuj o co ci chodzi inaczej nie uzyskasz odpowiedzi

Napisano

mhm. A myslalem ze z takim widokiem da sie modelować.

 

A to w takim razie, czy mogłbym prosić o małą instrukcje jak uzyskać taki fajny render.

Napisano

zastosowalem jeden z tutoriali ktore znalazlem w w/w dziale i efekt wyszedl mi taki. Nie do konca wyklada to tak fajnie 'papierowo' jak chcialem.

 

322yzkagg9.jpg

Napisano

zagladam i tam. Juz chyba znalazlem to o co mi chodziło, konkretnie tutaj:

http://www.tutorialized.com/tutorial/Rendering-WIP-Images/11161




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności