Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie będe wnikał w maxa bo dawno nie siedziałem - potrzebuje cosik takiego, mam filmik w rozdziałce 640x480 który umieszczam w slocie diffuse(me) - tworze plane o wymiarach 640x480, ustawiam pod f10 rozdziałke renderingu na 640x480 - znacie jakiś szybki sposób aby wycentrować kamere (Z) na obiekt tak aby nie trzeba było potem ustawiac odległosci kamerki od tego pane'a bo mam z tym problemy?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robisz plane w rzucie front, tylko nie zmieniaj widoku (tak zeby byl wycentrowany od poczatku do konca), najlepiej wprowadzaj liczby z keybordentry w opcjach plejnu, potem naciskasz "p" potem ctrl-c i potem przyblizasz kamere tak zeby bylo widac tylko plane

 

a odleglosc, mozna obliczyc z pitagorasa

 

nie wiem czy o to chodzilo :)

Napisano
  • Autor

właśnie chodzi o tego pitagorasa - nie ma jakiejs szybszej metody z tą odległością kamery? envi odpada bo nie mam podgladu w viewporcie.

Napisano

chcesz tylko wyliczyć odległość od kamery po ustawieniu ? a nie próbowałeś narzędzia "measure" ? o ile mnie pamięć nie myli to w helpers jest coś takiego jak "tape" i tym sobie ładnie odległość powinieneś odmierzyć.

Napisano
  • Autor

dobra innaczej - czyli nie ma zadnego skrótu czy czegoś ktory pozwoli mi to zrobic automatycznie - potrzebuje to do pracy a jako ułatwienie przy pracy z duzą iloscia plikow by mi sie przydało - mozna to robic ręcznie ale chwile to trwa

Napisano

Nie zgodze się z brakiem podglądu pod environment.

Wsadzasz przecież mape do envi. Potem (menu)views-viewport Background-files..

wsadzasz ten sam obrazek i masz w renderze i podglądzie te same foto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności