RAPROBAL Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Witam! Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds max (6) i napotkałem problem... Oglądając video tutorial zauważyłem, że osoba tworząca twarz zrobiła najpierw jej połowę, następnie ją powieliła odbijając względem osi X i połączyła...do tego miejsca było ok, ale dalej widziałem jak modeluje twarz i pracując np. nad prawym okiem wszystkie zmiany dotyczyły też lewego. Co zrobić, abym mógł tak sobie życie ułatwić? Jest późno więc przepraszam za ew. trudności ze zrozumieniem tego co napisałem;) Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
arev Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Hej! Dołączył: Jun 2005 Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds max :p Anyway, użyj narzędzia "Mirror" (menu "Tools") i w oknie dialogowym, które się otworzy, z opcji u dołu wybierz "Instance". Waże, aby pivot główki był na środku twarzy. Wygoda będzie trwała do momentu aż nie konwertujesz obiektu do editable mesh/poly.
RAPROBAL Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 Data dołączenia jest związana z grafiką 2d:) więc źle się zasugerowałeś (-aś):P Dzięki za odpowiedź:)
Hynol Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 Osobiście polecałbym modyfikator symetry, który wprost służy właśnie do tego.
tadzio Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 symatry ladnie laczy dwie polowki i masz kontrole na miejscem laczenia wiec tez proponuje to. pozdr.
RAPROBAL Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi!!! :) Sprawdziłem - modyfikator symetry to właśnie to czego szukałem :D
Rekomendowane odpowiedzi