Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dodaj modyfikator meshsmooth i zwiększ "iterations" do powiedzmy 10, będziesz miał wtedy bardzo hi-poly obiekt.

 

A tak na poważnie to niestety, trzeba się pomęczyć i wymodelować na bazie modelu low-poly proaktycznie od nowa, zależy jeszcze co to za model i co zamierzasz z nim robić, czy wypalić normal-mapę, czy poprostu traktujesz model LP jako luźny koncept.

 

o, sorki, nie zauważyłem że to XSI. czasem źle jest przeglądać forum tylko przez "nowe posty" ;) Ale zasada działania pozostaje ta sama ;)

Napisano

@Vorek

 

To XSI i wystarczy walnąć + parę razy a jak permanentnie zwiększyć zagęszczenie siatki to polymesh->subdivide.

 

BTW,

 

Lepiej jest zrobić najpierw High poly a potem low poly na jego podstawie.

Napisano

Ja dodam jeszcze, ze dokladniejsze ustawienia sa w "geometry aproximation".

 

Zaznaczasz model, klikasz w selection po praweji tam masz geometry approximation.

 

Jak nie ma to po lewej get>property>geometry approximation.

 

Mozesz sobie ustawic osobno do rendera podzielenie i osobno w viewport a takze zmienic algorytm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności