Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zrobić z obiektu low poly obiekt hight poly. Oczywiście kilkoma kliknięciami ....

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dodaj modyfikator meshsmooth i zwiększ "iterations" do powiedzmy 10, będziesz miał wtedy bardzo hi-poly obiekt.

 

A tak na poważnie to niestety, trzeba się pomęczyć i wymodelować na bazie modelu low-poly proaktycznie od nowa, zależy jeszcze co to za model i co zamierzasz z nim robić, czy wypalić normal-mapę, czy poprostu traktujesz model LP jako luźny koncept.

 

o, sorki, nie zauważyłem że to XSI. czasem źle jest przeglądać forum tylko przez "nowe posty" ;) Ale zasada działania pozostaje ta sama ;)

Napisano

@Vorek

 

To XSI i wystarczy walnąć + parę razy a jak permanentnie zwiększyć zagęszczenie siatki to polymesh->subdivide.

 

BTW,

 

Lepiej jest zrobić najpierw High poly a potem low poly na jego podstawie.

Napisano

Ja dodam jeszcze, ze dokladniejsze ustawienia sa w "geometry aproximation".

 

Zaznaczasz model, klikasz w selection po praweji tam masz geometry approximation.

 

Jak nie ma to po lewej get>property>geometry approximation.

 

Mozesz sobie ustawic osobno do rendera podzielenie i osobno w viewport a takze zmienic algorytm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności