Napisano 6 Kwiecień 200718 l Jak zrobić z obiektu low poly obiekt hight poly. Oczywiście kilkoma kliknięciami ....
Napisano 6 Kwiecień 200718 l dodaj modyfikator meshsmooth i zwiększ "iterations" do powiedzmy 10, będziesz miał wtedy bardzo hi-poly obiekt. A tak na poważnie to niestety, trzeba się pomęczyć i wymodelować na bazie modelu low-poly proaktycznie od nowa, zależy jeszcze co to za model i co zamierzasz z nim robić, czy wypalić normal-mapę, czy poprostu traktujesz model LP jako luźny koncept. o, sorki, nie zauważyłem że to XSI. czasem źle jest przeglądać forum tylko przez "nowe posty" ;) Ale zasada działania pozostaje ta sama ;)
Napisano 6 Kwiecień 200718 l @Vorek To XSI i wystarczy walnąć + parę razy a jak permanentnie zwiększyć zagęszczenie siatki to polymesh->subdivide. BTW, Lepiej jest zrobić najpierw High poly a potem low poly na jego podstawie.
Napisano 7 Kwiecień 200718 l Ja dodam jeszcze, ze dokladniejsze ustawienia sa w "geometry aproximation". Zaznaczasz model, klikasz w selection po praweji tam masz geometry approximation. Jak nie ma to po lewej get>property>geometry approximation. Mozesz sobie ustawic osobno do rendera podzielenie i osobno w viewport a takze zmienic algorytm.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto