Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

Zabrałem się za modelowanie skrzydeł, docelowo mają to być skrzydła anioła. Plan mam taki że wymodeluje pióro, które powielę i tak zbuduje skrzydła. Mam jednak taki problem .. nie wiem jak zrobić takie pióro … czy wymodelować i nałożyć teksturę przypominającą „lotkę” czy w jakiś sposób upodobnić siatkę (chodzi mi o tą miękką część pióra) do pióra. Jeśli miałbym zadziałać na siatce to nic oprócz NOISE mi nie przychodzi do głowy.

Może ktoś ma jakiś pomysł na wykonanie tego?

  • Replies 4
  • Views 6.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

napisz najpierw jaki masz sprzęt, bo to po zwielokrotnieniu obiektu kilka -set/-tysięcy razy scenka może być ciężka do zapisywania, edycji itp.

 

Poradziłbym jednak plane z opacity mapą + jakiś bumpik, a to sztywne pośrodku pióra wymodelować.

 

W czym będziesz renderował? Bo np. V-Ray ma fajne VRayProxy i można zaszaleć z polygonami.

 

PS. Używaj standardowej czcionki.

Zajrzyj do wątku z referkami iatek jaki założył bodajże Nielot. W jednym z packów tam zamieszczonych jest genialna referka skrzydeł aniola.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy