Napisano 6 Kwiecień 200718 l Witam, Zabrałem się za modelowanie skrzydeł, docelowo mają to być skrzydła anioła. Plan mam taki że wymodeluje pióro, które powielę i tak zbuduje skrzydła. Mam jednak taki problem .. nie wiem jak zrobić takie pióro … czy wymodelować i nałożyć teksturę przypominającą „lotkę” czy w jakiś sposób upodobnić siatkę (chodzi mi o tą miękką część pióra) do pióra. Jeśli miałbym zadziałać na siatce to nic oprócz NOISE mi nie przychodzi do głowy. Może ktoś ma jakiś pomysł na wykonanie tego?
Napisano 6 Kwiecień 200718 l napisz najpierw jaki masz sprzęt, bo to po zwielokrotnieniu obiektu kilka -set/-tysięcy razy scenka może być ciężka do zapisywania, edycji itp. Poradziłbym jednak plane z opacity mapą + jakiś bumpik, a to sztywne pośrodku pióra wymodelować. W czym będziesz renderował? Bo np. V-Ray ma fajne VRayProxy i można zaszaleć z polygonami. PS. Używaj standardowej czcionki.
Napisano 17 Kwiecień 200718 l Zajrzyj do wątku z referkami iatek jaki założył bodajże Nielot. W jednym z packów tam zamieszczonych jest genialna referka skrzydeł aniola.