..::Krzysiek M::.. Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 Witam chciałbym się was spytać czy w dobrą stronę idę z texturowaniem / co mogę lepiej zrobić aby twarz wyglądała bardziej realistycznie http://img266.imageshack.us/my.php?image=beztytu322ujs8.jpg Pozdrawiam
Mylek Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 Mi sie podoba:D Tez mam zamiar zrobic texure do twarzy ktora wlasnie robie:]
blood_brother Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Jeśli mam być szczery to nic nie widać.
..::Krzysiek M::.. Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 Już powinno być lepiej :
Ania Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 to co pokazujesz to sama tekstura czy objekt? jeśli objekt, to może pokaż większy obszar i od kilku stron, ale jak na razie wygląda przyzwoicie. Co do obrazku pod tytułem "fun with bump" - bump jest za mocny i jest tylko w niektórych miejscach, brakuje bumpa na porach i nierównościach skóry i warg. Nie ma też sensu robienia tekstur z tego typu oświetleniem, podświetl te czarne miejsca też, najlepiej trochę słabiej niż te jasne. Frontalne oświetlenie z ostatniego obrazka też nie ma sensu jeśli chodzi o bump, ponieważ tam bumpa wogle nie widać.
..::Krzysiek M::.. Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 już daje widok z 2 innych perspektyw
Jonasz_Real Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Na przysłosc kończ modele, i pokazuj jasniejsze tła. :) Pozdrawiam T.
ReflectVision Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 no za duzo nie widac na tych renderach :(
..::Krzysiek M::.. Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Napisano 19 Kwiecień 2007 Witam :) Mam pytanko jak rozłożyć dobrze model w uvw ?? Ponieważ rozkłada mi się w następujący sposób : Jak zrobić aby rozłożyła ona się w jednej części ?? nie podzielonej na tył i przód głowy ??
KLICEK Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 daj modyfikator uvmap zaznacz cylindrykal tak aby zielona linia przeciecia była z tyłu glowy, nadaj modyfikator unvwarp i gotowe. Albo peltem w 5 sek ;)
peterr Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 zwykle sie robi jedno cięcie [a przynajmniej z tego co widziałem] pod brodą ,i wtedy dobrze można wymapować unfoldem albo peltem główke...na stronie 3d maxa jest tutek o pelt mapingu , polecam yo edit: o ,klicek był szybszy:P
zonk Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 Kiedys na forum byl tutek Dr Uga czy jakos tak ale nie wiem czy jeszcze linki dzialaja a byly tam pokazane podstawy uvw...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się