Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi sie podoba:D

Tez mam zamiar zrobic texure do twarzy ktora wlasnie robie:]

Napisano

to co pokazujesz to sama tekstura czy objekt?

jeśli objekt, to może pokaż większy obszar i od kilku stron, ale jak na razie wygląda przyzwoicie.

 

Co do obrazku pod tytułem "fun with bump" - bump jest za mocny i jest tylko w niektórych miejscach, brakuje bumpa na porach i nierównościach skóry i warg.

Nie ma też sensu robienia tekstur z tego typu oświetleniem, podświetl te czarne miejsca też, najlepiej trochę słabiej niż te jasne.

Frontalne oświetlenie z ostatniego obrazka też nie ma sensu jeśli chodzi o bump, ponieważ tam bumpa wogle nie widać.

Napisano
  • Autor

Witam :)

 

Mam pytanko jak rozłożyć dobrze model w uvw ??

Ponieważ rozkłada mi się w następujący sposób :

 

<a href=beztytu322uve9.jpg' alt='beztytu322uve9.

 

Jak zrobić aby rozłożyła ona się w jednej części ?? nie podzielonej na tył i przód głowy ??

Napisano

zwykle sie robi jedno cięcie [a przynajmniej z tego co widziałem] pod brodą ,i wtedy dobrze można wymapować unfoldem albo peltem główke...na stronie 3d maxa jest tutek o pelt mapingu , polecam

yo

edit: o ,klicek był szybszy:P

Napisano

Kiedys na forum byl tutek Dr Uga czy jakos tak ale nie wiem czy jeszcze linki dzialaja a byly tam pokazane podstawy uvw...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności