Napisano 14 Kwiecień 200717 l Witam chciałbym się was spytać czy w dobrą stronę idę z texturowaniem / co mogę lepiej zrobić aby twarz wyglądała bardziej realistycznie http://img266.imageshack.us/my.php?image=beztytu322ujs8.jpg Pozdrawiam
Napisano 14 Kwiecień 200717 l Mi sie podoba:D Tez mam zamiar zrobic texure do twarzy ktora wlasnie robie:]
Napisano 15 Kwiecień 200717 l to co pokazujesz to sama tekstura czy objekt? jeśli objekt, to może pokaż większy obszar i od kilku stron, ale jak na razie wygląda przyzwoicie. Co do obrazku pod tytułem "fun with bump" - bump jest za mocny i jest tylko w niektórych miejscach, brakuje bumpa na porach i nierównościach skóry i warg. Nie ma też sensu robienia tekstur z tego typu oświetleniem, podświetl te czarne miejsca też, najlepiej trochę słabiej niż te jasne. Frontalne oświetlenie z ostatniego obrazka też nie ma sensu jeśli chodzi o bump, ponieważ tam bumpa wogle nie widać.
Napisano 19 Kwiecień 200717 l Autor Witam :) Mam pytanko jak rozłożyć dobrze model w uvw ?? Ponieważ rozkłada mi się w następujący sposób : Jak zrobić aby rozłożyła ona się w jednej części ?? nie podzielonej na tył i przód głowy ??
Napisano 19 Kwiecień 200717 l daj modyfikator uvmap zaznacz cylindrykal tak aby zielona linia przeciecia była z tyłu glowy, nadaj modyfikator unvwarp i gotowe. Albo peltem w 5 sek ;)
Napisano 19 Kwiecień 200717 l zwykle sie robi jedno cięcie [a przynajmniej z tego co widziałem] pod brodą ,i wtedy dobrze można wymapować unfoldem albo peltem główke...na stronie 3d maxa jest tutek o pelt mapingu , polecam yo edit: o ,klicek był szybszy:P
Napisano 19 Kwiecień 200717 l Kiedys na forum byl tutek Dr Uga czy jakos tak ale nie wiem czy jeszcze linki dzialaja a byly tam pokazane podstawy uvw...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto