..::Krzysiek M::.. Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Witam chciałbym się was spytać czy w dobrą stronę idę z texturowaniem / co mogę lepiej zrobić aby twarz wyglądała bardziej realistycznie http://img266.imageshack.us/my.php?image=beztytu322ujs8.jpg Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mylek Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Mi sie podoba:D Tez mam zamiar zrobic texure do twarzy ktora wlasnie robie:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Fun with bump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 15 Kwiecień 2007 Share Napisano 15 Kwiecień 2007 Jeśli mam być szczery to nic nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2007 Już powinno być lepiej : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 15 Kwiecień 2007 Share Napisano 15 Kwiecień 2007 to co pokazujesz to sama tekstura czy objekt? jeśli objekt, to może pokaż większy obszar i od kilku stron, ale jak na razie wygląda przyzwoicie. Co do obrazku pod tytułem "fun with bump" - bump jest za mocny i jest tylko w niektórych miejscach, brakuje bumpa na porach i nierównościach skóry i warg. Nie ma też sensu robienia tekstur z tego typu oświetleniem, podświetl te czarne miejsca też, najlepiej trochę słabiej niż te jasne. Frontalne oświetlenie z ostatniego obrazka też nie ma sensu jeśli chodzi o bump, ponieważ tam bumpa wogle nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2007 już daje widok z 2 innych perspektyw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 15 Kwiecień 2007 Share Napisano 15 Kwiecień 2007 Na przysłosc kończ modele, i pokazuj jasniejsze tła. :) Pozdrawiam T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 15 Kwiecień 2007 Share Napisano 15 Kwiecień 2007 no za duzo nie widac na tych renderach :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2007 Witam :) Mam pytanko jak rozłożyć dobrze model w uvw ?? Ponieważ rozkłada mi się w następujący sposób : Jak zrobić aby rozłożyła ona się w jednej części ?? nie podzielonej na tył i przód głowy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 19 Kwiecień 2007 Share Napisano 19 Kwiecień 2007 daj modyfikator uvmap zaznacz cylindrykal tak aby zielona linia przeciecia była z tyłu glowy, nadaj modyfikator unvwarp i gotowe. Albo peltem w 5 sek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 19 Kwiecień 2007 Share Napisano 19 Kwiecień 2007 zwykle sie robi jedno cięcie [a przynajmniej z tego co widziałem] pod brodą ,i wtedy dobrze można wymapować unfoldem albo peltem główke...na stronie 3d maxa jest tutek o pelt mapingu , polecam yo edit: o ,klicek był szybszy:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 19 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2007 Dziękuje chłopaki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zonk Napisano 19 Kwiecień 2007 Share Napisano 19 Kwiecień 2007 Kiedys na forum byl tutek Dr Uga czy jakos tak ale nie wiem czy jeszcze linki dzialaja a byly tam pokazane podstawy uvw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się