Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam pewien problem, mianowicie muszę w jakiś łatwy sposób łączyć bryły ze sobą. Przykładowo mam boxa i sphere, oba obiekty nachodzą na siebie. Eksportuję całość do obj, następnie po zaimportowaniu obie bryły są już połączone w jedną bryłę, tylko że nie może być polygonów ani żadnych punktów w środku bryły. Zależy mi na tym żeby bryły tak ładnie zlały się w jedną całość, w miejscu gdzie sphera nachodzi na boxa to w tym boxie nie może byc verteksów i odwrotnie. chciałbym żeby powierzchnie brył się ze sobą łączyły. Jest na to jakiś nieuciążliwyw i prosty sposób?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

można spróbować Compound Object/boolean lub pro boolean ale trzeba będzie pare werteksów poprawić

albo usunąć kilka poly tu i tam i połączyć ręcznie

Napisano

dzięki, ale to musi być bardzo prosty sposób, będę operował na gęstych bryłach i będzie tego doś dużo, nie może być to uciążliwa operacja, a kasowanie poly wewnątrz bryły, lub porawianie czgeoś to udręka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności