Escabor Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Witam. Mam pewien problem, mianowicie muszę w jakiś łatwy sposób łączyć bryły ze sobą. Przykładowo mam boxa i sphere, oba obiekty nachodzą na siebie. Eksportuję całość do obj, następnie po zaimportowaniu obie bryły są już połączone w jedną bryłę, tylko że nie może być polygonów ani żadnych punktów w środku bryły. Zależy mi na tym żeby bryły tak ładnie zlały się w jedną całość, w miejscu gdzie sphera nachodzi na boxa to w tym boxie nie może byc verteksów i odwrotnie. chciałbym żeby powierzchnie brył się ze sobą łączyły. Jest na to jakiś nieuciążliwyw i prosty sposób?
piksar Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 można spróbować Compound Object/boolean lub pro boolean ale trzeba będzie pare werteksów poprawić albo usunąć kilka poly tu i tam i połączyć ręcznie
Escabor Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 dzięki, ale to musi być bardzo prosty sposób, będę operował na gęstych bryłach i będzie tego doś dużo, nie może być to uciążliwa operacja, a kasowanie poly wewnątrz bryły, lub porawianie czgeoś to udręka...
Orangegraphics Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 nie istnieje raczej coś takiego. Bolek, nawet pro nie jest geniuszem;)
ReflectVision Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 power cutter przyjdzie z pomocą ;) potnie Ci bryły jak sobie tego zyczysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się