Napisano 15 Kwiecień 200717 l Witam. Mam pewien problem, mianowicie muszę w jakiś łatwy sposób łączyć bryły ze sobą. Przykładowo mam boxa i sphere, oba obiekty nachodzą na siebie. Eksportuję całość do obj, następnie po zaimportowaniu obie bryły są już połączone w jedną bryłę, tylko że nie może być polygonów ani żadnych punktów w środku bryły. Zależy mi na tym żeby bryły tak ładnie zlały się w jedną całość, w miejscu gdzie sphera nachodzi na boxa to w tym boxie nie może byc verteksów i odwrotnie. chciałbym żeby powierzchnie brył się ze sobą łączyły. Jest na to jakiś nieuciążliwyw i prosty sposób?
Napisano 15 Kwiecień 200717 l można spróbować Compound Object/boolean lub pro boolean ale trzeba będzie pare werteksów poprawić albo usunąć kilka poly tu i tam i połączyć ręcznie
Napisano 15 Kwiecień 200717 l Autor dzięki, ale to musi być bardzo prosty sposób, będę operował na gęstych bryłach i będzie tego doś dużo, nie może być to uciążliwa operacja, a kasowanie poly wewnątrz bryły, lub porawianie czgeoś to udręka...
Napisano 15 Kwiecień 200717 l power cutter przyjdzie z pomocą ;) potnie Ci bryły jak sobie tego zyczysz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto