Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio wzięło mnie na zrobienie własnego pokoju.Jako że jestem początkujący to liczę na waszą pomoc/sugestie/krytykę.Póki co nie jest za dużo ale powoli będę dodawał rzeczy.

• Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jasno - nie jasno mało ważne na tym etapie

bierz miarkę do ręki, nie modeluj z głowy

rozmieszczenie nóg pod stołem do poprawy - zbyt blisko środka

Napisano

One (te nogi) takie są - efekt zamierzony tyle że rozchodzą się na zewnątrz trochę a tutaj zapomniałem tego zrobić...zmienię to zaraz jak skończę łóżko robić.Kupa roboty z kołdrą -żeby ją dobrze wymodelować :-)

Napisano

Może, żeby było porównanie, pokaż zdjęcia pokoju. Wtedy będzie można ocenić, na ile dobrze wszystko odwzorowałeś. Jak na razie troche tego mało, ale może wyjść coś całkiem dobrego :D trzymam kciuki i czekam na więcej renderów.

Napisano

heh dzięki :-) postaram się jak najszybciej porobić zdjęcia pokoju i pokazać dla porównania. Dorobiłem kołdrę,koc i prześcieradło do łóżka.Ile ja się z tą kołdrą męczyłem- a itak nie wyszła mi dokładnie tak jak chciałem.Jak trochę od niej odpocznę to potem ją poprawię.

PS. zapomniałem zmienić ustawienia nóg przy stole, ale to się zrobi.Pod kołdrą będzie poducha of course-dla tego część jest trochę uniesiona.:-)

Napisano

czemu na tym forum co drugi temat to "mój pokój" ;p te pokoje są już trochę nudne. Dobra co do pokoju to chyba jest dobrze, tera to kwestia textur/materiałów i oświetlenia pzdr :)

Napisano

teraz to kwestia dokończenia pokoju...czyli jeszcze duuużo roboty.Wiem że tematyka oklepana ale cóż poradzę -fjnie jest zrobić swój pokój....potem go przemeblowywać, malować itd. w max'ie ;-)

Napisano

Kołdra wygląda jak spulchniony naleśnik na patelni;) Spróbuj może soft selection - popatrz na oryginał i powyciągaj wierzchołki wg wzorca. Ja bym przynajmniej tak robił.

Napisano