..::Krzysiek M::.. Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Wiam: http://img232.imageshack.us/my.php?image=czarnuchxdum5.jpg Czekam na wasze komentarze Edit mam pytanko czy ten model różni się czymś od tego ?? : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37132
piksar Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 mi się podoba, też bym tak chciał ale nie mam cierpliwości do organiki
ETA Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Ogólnie ok, ale te otwory w nosie nie wyglądają za dobrze....:)
Gomez Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Różni się na korzyść - lepsza topologia wokół oczu i chyba lepsze usta. Teraz wskazowki - czubek glowy zbyt jajowaty, kosci policzkowe o wiele za nisko, broda zbyt "trojkatna". Ja bym zlikwidowal wierzcholek na ustach z 3 krawedziami. Przyjrzalem sie blizej i jednak topologia wokol oczu nie jest najlepsza. Zdajesz sobie sprawe ze tam powinny byc petle (loop)? Podobnie wokol ust. Popatrz na rozne siatki, moze skopiuj jakas. Ogolnie jest fajnie, widac ze chwytasz jak ukladaja sie plaszczyzny twarzy. Zycze wytrwalosci :)
..::Krzysiek M::.. Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Witam mały upik Jak nadajecie modelowi charakteru poprzez zmianę policzek ?? Pozdr Edit( mam nadzieje że policzka są już lepsze ??
Gomez Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Policzki lepiej ale mysle ze moglbys przesunac te gorne linie okreslajace policzek w dol a krawedz ponizej wepchnac do srodka. Pozwolilem sobie pomazac po twojej twarzy :) Narysowalem ci kilka linii ktorymi powinienes sie kierowac. Zielone kropki to wierzcholki ktore powinny miec 4 krawedzie. NIzej masz kilka przykladow jak ksztalt twarzy zmienia wyglad postaci. Decyduje o tym szerokosc szczeki, podbrodka, kosci policzkowych - wazne sa relacje miedzy nimi. Chyba wszystko jasno narysowalem? 1
..::Krzysiek M::.. Napisano 24 Kwiecień 2007 Autor Napisano 24 Kwiecień 2007 Dziękuje bardzo za rozrysowanie gdy będę miał więcej czasu zrobię jakiś upik :) + rep dla Ciebie :)
QbisieQ Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Ładnie ale szyja z deczka za gruba.Czekamy na update :-)
..::Krzysiek M::.. Napisano 24 Kwiecień 2007 Autor Napisano 24 Kwiecień 2007 malutki upki : Parę zmian głównie szczęka i policzka mam nadzieje że dobrze zrozumiałem rysunek Gomeza :)
Gomez Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Ciesze sie jesli pomoglem. Jest lepiej :) Kombinuj dalej bo nie jest super. Wcisnij bardziej skronie w czache. Policzek z profilu, tuz pod okiem jest "ostry" a nie powinien. W widoku 3/4 policzek wyglada duzo lepiej ale jest kanciasty i plaski, z przodu tez lepiej ale z malym wyjatkiem. Cien pod policzkiem powinien byc wyzej. Jesli wcisniesz krawedz ktora jest w tym cieniu bedzie ok - nie ruszaj innych czesci policzka probojac to zrobic. Ach i ta krawedz faluje dziwnie, moze lepiej bedzie jak ja wyprostujesz. Czy jak modelujesz to uzywasz takich ustawien shadera jak na screenach? Powinien byc lsniacy zebys mogl latwo zobaczyc zaokraglenia i nierownosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się