Napisano 29 Kwiecień 200717 l zalozmy ze mam kule i chcialbym nalozyc na nia dwa rozne displace, tak zeby jeden byl na gornej polowie, a drugi na dolnej. jak to zrobic w vray'u?
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Autor ehh, i co to wnosi do pytania? zreszta ok, jeden na pol koli :> jak zrobic?
Napisano 29 Kwiecień 200717 l A zaznaczyłeś Keep continuity? Edit: A swoją drogą, jeśli dobrze przygotujesz mapę dla displacement'a, to będziesz miał to czego potrzebujesz.
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Autor z polowka kuli to wychodzi... teraz rozszerzam pytanie :) jak zrobic by displace byl tylko w zaznaczonym miejscu na obiekcie ponizej?
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Zmapuj ten obiekt i tak przygotuj mapkę disp, aby deforamcja znalazła się w zaznaczonym miejscu. Możesz także na zaznaczone face'y nałożyć osobny materiał z displacem.
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Autor detach pozdrawiam do tego sam doszedlem, niestety nie sprawdza sie :|
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Bez sensu troche mapować kawałek jedną a kawałek inną teksturą. Dobrze zrobiona displ mapa która ma 128 gray jako zero ustawione może działać i w tył i w przód naraz - stosunek odległości między punktami displacementu liczy się banalnie - kalkulator i nakładanie warstw w edytorze do textur.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto