mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 zalozmy ze mam kule i chcialbym nalozyc na nia dwa rozne displace, tak zeby jeden byl na gornej polowie, a drugi na dolnej. jak to zrobic w vray'u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość michlord Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Myślę, że wystarczy Ci jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 ehh, i co to wnosi do pytania? zreszta ok, jeden na pol koli :> jak zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 hmm... Zesliceuj ją na pół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 nie moge, bo wtedy displace wychodzi poza krawedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 A zaznaczyłeś Keep continuity? Edit: A swoją drogą, jeśli dobrze przygotujesz mapę dla displacement'a, to będziesz miał to czego potrzebujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 z polowka kuli to wychodzi... teraz rozszerzam pytanie :) jak zrobic by displace byl tylko w zaznaczonym miejscu na obiekcie ponizej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Zmapuj ten obiekt i tak przygotuj mapkę disp, aby deforamcja znalazła się w zaznaczonym miejscu. Możesz także na zaznaczone face'y nałożyć osobny materiał z displacem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick sheep Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 detach pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 detach pozdrawiam do tego sam doszedlem, niestety nie sprawdza sie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Bez sensu troche mapować kawałek jedną a kawałek inną teksturą. Dobrze zrobiona displ mapa która ma 128 gray jako zero ustawione może działać i w tył i w przód naraz - stosunek odległości między punktami displacementu liczy się banalnie - kalkulator i nakładanie warstw w edytorze do textur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 hmm a teraz przeloz to na noobowski jezyk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 29 Kwiecień 2007 Share Napisano 29 Kwiecień 2007 Hynol jest na wyższym poziomie poznania i percepcji, hehe;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2007 zatrudnie tlumacza :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się