Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mój pierwszy projekt to Bazylika św. Wincentego a Paulo. Robiłem go parę miesięcy, screeny poniżej.

 

bazylika01.jpg

 

bazylika02.jpg

 

bazylik03_sky.jpg

 

01.jpg

 

02.jpg

 

03.jpg

 

Zdjęcie oryginalne

bydgoszcz-winc0.jpg

 

Piszcie co sądzicie o projekcie...

 

 

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ładny modeling, ale nie podobają mi sie rendery...wywaliłbym zielony, mydlany trawnik , i niebo, bo psuje efekt twojej pracki...

Gratuluje za cierpliwosc.

Pokazesz siatkę ?

 

Edit: Może pokaz jedną wersję w samych szarościach ;)

Napisano

dzięki za szybką odpowiedź :) nad otoczeniem jeszcze pracuję a to jest tymczasowe "fikcyjne". Oczywiście dodam wstawię siatkę, ale to jakoś w tygodniu. Mam też zrobioną animację 360 we flashu to też dodam :).

Pozdrawiam

Napisano

Model jest świetny, sposób prezentacji kiepski ;). Wrzuć to w jakiś program do vizek- Vue czy Bryce i będzie wyrywać ludziom szczęki.

Napisano

model rewelacyjny ale jak już napisano czeka cię praca nad otoczeniem a przedewszystkim dobrym renderem - światełko będzie miało kluczowe znaczenie.

Ile to ma poly ? tak z ciekawości

Napisano

modelowales tylko w 3d czy takze w cadzie? modelik oczywiscie bardzo dobrze zrobiony, co do renderow nie nede powtarzal tego co juz zostalo napisane :)

Napisano

Proponowałbym stworzenie klimatu wojny tzn. Zniszczona Bazylika

( krew , gruz , żołnieże , czołgi itp)

A tak teraz model dobry ,ale wygląda na renderingu sztucznie , potrzebne zabrudzenia i dobre otoczenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności