Napisano 2 Maj 200717 l Mam problem z rotacją obiektów. Tworze cylinder i przesuwam jego koniec aby znalazł się w środku układu xyz. Teraz chcę zrobić rozetę . Skopiować parę razy cylinder i równomiernie go obrócić według środka układy. Za cholerę to nie chce mi wyjść. Spróbuję nagrać filmik z tego co robię i go zapodać.
Napisano 2 Maj 200717 l Albo przesuń cylinder w trybie edycje (np. wierzchołki ‘T’) i wtedy skopiuj (ctrl + d), rotacja (z wciśniętym shift’em) i dalej kopiuj, albo przesuń pivot (move ‘V’ i przytrzymaj alt, później kilkinij na są strzałkę i z menu wybierz lock) i dalej prawie tak samo (tylko kopiuj bez zachowania informacji o rodzicu ctrl+alt+d i później rotacja).
Napisano 2 Maj 200717 l Autor http://video.google.pl/videoplay?docid=-123928123991107519&hl=pl Jakoś się jakoś pogorszyła :/ Jak wpisuje ręcznie kąt rotacji to figura przeskakuje w inne miejsce. Na filmiku to widac .
Napisano 2 Maj 200717 l ło kej. Najlepiej chyba będzie jak przesuniesz środek obiektu. Ale nie pivot, bo to chwilowe i nie działa z wpisywanymi ręcznie trasformacjami - tylko "center". Czyli menu "SELECT"->center, przesuń i już. Tylko nie zapomnij przejść z powrotem w tryb "Object". Pozdrawiam. AM
Napisano 3 Maj 200717 l Autor Jak zaokrąglać powierzchnię ? Na tutkach widziałem jak sznurówkę robią z kostek potem hokus pokus i mamy miękką okrągłą sznurówkę .
Napisano 3 Maj 200717 l Muminek napisał: Jak zaokrąglać powierzchnię ? Na tutkach widziałem jak sznurówkę robią z kostek potem hokus pokus i mamy miękką okrągłą sznurówkę . Plus i minus przy numerycznej klawiaturze. Można do czterech poziomów zagęszczać. Przynajmniej o tylu wiem.
Napisano 3 Maj 200717 l idziesz do object properties i tam masz, ... uh, zapomniałem, ale to samo okienko co displacement tylko inny tab i tam wpisujesz sub-d obecny i w renderze. Można poszaleć.
Napisano 5 Maj 200717 l Autor Jak importowac obiekty z jednego projektu do drugiego ? Daje import model w jednym , ale importuje się tylko jeden obiekt . Chce do projektu okno dodac kaktusa którego mam już zrobionego . Składa się z bulwy , ziemi , doniczki... Eksportuje mi samą bulwe .
Napisano 5 Maj 200717 l Zaznacz obiekty i stwórz z nich model na lewej listwie jest chyba 'model -> create model' (z pamięci piszę, może być inaczej), potem Ci wyexportuje całość. Ewentualnie możesz wrzucić swoje obiekty pod nulla w explorerze i zaznaczyć nulla przed exportem do modelu.
Napisano 5 Maj 200717 l Autor Heh kolejny problem. Zrobiłem sobie listwę z sześcianu . Tylko dorobiłem kilka krawędzi i odpowiednio je ustawiłem . A teraz najlepsze kiedy duplikuję ten obiekt jego kopia przeskalowuje się po osi z :/ Nie mogę tworzyć włosów . Opcje w menu hair są nieaktywne . Nie wiem dlaczego zaznaczał powierzchnie i nic , kombinuje już z tym trochę i nie daje rady .
Napisano 16 Maj 200717 l Autor Jak (zaznaczyć) przesuwać punkty podczas teksturowania . Chce poodciągać do krawędzi liścia ale bieze mi cały polygon zamiast go rozciągnąć . Inny problem to jak kopiować takie zteksturowany obiekt ? Na kopi się jakoś dziwnie tekstura rozkłada :/ .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto