Muminek Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Mam problem z rotacją obiektów. Tworze cylinder i przesuwam jego koniec aby znalazł się w środku układu xyz. Teraz chcę zrobić rozetę . Skopiować parę razy cylinder i równomiernie go obrócić według środka układy. Za cholerę to nie chce mi wyjść. Spróbuję nagrać filmik z tego co robię i go zapodać.
andy_a Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Albo przesuń cylinder w trybie edycje (np. wierzchołki ‘T’) i wtedy skopiuj (ctrl + d), rotacja (z wciśniętym shift’em) i dalej kopiuj, albo przesuń pivot (move ‘V’ i przytrzymaj alt, później kilkinij na są strzałkę i z menu wybierz lock) i dalej prawie tak samo (tylko kopiuj bez zachowania informacji o rodzicu ctrl+alt+d i później rotacja).
Muminek Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 http://video.google.pl/videoplay?docid=-123928123991107519&hl=pl Jakoś się jakoś pogorszyła :/ Jak wpisuje ręcznie kąt rotacji to figura przeskakuje w inne miejsce. Na filmiku to widac .
Endriu_M Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 ło kej. Najlepiej chyba będzie jak przesuniesz środek obiektu. Ale nie pivot, bo to chwilowe i nie działa z wpisywanymi ręcznie trasformacjami - tylko "center". Czyli menu "SELECT"->center, przesuń i już. Tylko nie zapomnij przejść z powrotem w tryb "Object". Pozdrawiam. AM
Muminek Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 Jak zaokrąglać powierzchnię ? Na tutkach widziałem jak sznurówkę robią z kostek potem hokus pokus i mamy miękką okrągłą sznurówkę .
blood_brother Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Jak zaokrąglać powierzchnię ? Na tutkach widziałem jak sznurówkę robią z kostek potem hokus pokus i mamy miękką okrągłą sznurówkę . Plus i minus przy numerycznej klawiaturze. Można do czterech poziomów zagęszczać. Przynajmniej o tylu wiem.
Gordy Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 idziesz do object properties i tam masz, ... uh, zapomniałem, ale to samo okienko co displacement tylko inny tab i tam wpisujesz sub-d obecny i w renderze. Można poszaleć.
Muminek Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 Jak importowac obiekty z jednego projektu do drugiego ? Daje import model w jednym , ale importuje się tylko jeden obiekt . Chce do projektu okno dodac kaktusa którego mam już zrobionego . Składa się z bulwy , ziemi , doniczki... Eksportuje mi samą bulwe .
_michal Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Zaznacz obiekty i stwórz z nich model na lewej listwie jest chyba 'model -> create model' (z pamięci piszę, może być inaczej), potem Ci wyexportuje całość. Ewentualnie możesz wrzucić swoje obiekty pod nulla w explorerze i zaznaczyć nulla przed exportem do modelu.
Muminek Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 Heh kolejny problem. Zrobiłem sobie listwę z sześcianu . Tylko dorobiłem kilka krawędzi i odpowiednio je ustawiłem . A teraz najlepsze kiedy duplikuję ten obiekt jego kopia przeskalowuje się po osi z :/ Nie mogę tworzyć włosów . Opcje w menu hair są nieaktywne . Nie wiem dlaczego zaznaczał powierzchnie i nic , kombinuje już z tym trochę i nie daje rady .
Muminek Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 Jak (zaznaczyć) przesuwać punkty podczas teksturowania . Chce poodciągać do krawędzi liścia ale bieze mi cały polygon zamiast go rozciągnąć . Inny problem to jak kopiować takie zteksturowany obiekt ? Na kopi się jakoś dziwnie tekstura rozkłada :/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się